پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پارس خودرو

پارس خودرو 48 هزار دستگاه از ابتدای سال تاکنون خودرو تولید کرده است

شرکت پارس خودرو طی شش ماه نخست سال جاری 48 هزار و 67 دستگاه خودرو تولید کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس آمار های منتشر شده از سامانه کُدال، در نیمه نخست سال جاری 2 هزار و 920 دستگاه خودرو از گروه رنو در این شرکت تولید شد. با توجه به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ مهر ۱۳۹۸

شرکت پارس خودرو طی شش ماه نخست سال جاری 48 هزار و 67 دستگاه خودرو تولید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس آمار های منتشر شده از سامانه کُدال، در نیمه نخست سال جاری 2 هزار و 920 دستگاه خودرو از گروه رنو در این شرکت تولید شد.

با توجه به اینکه تا پایان مرداد ماه نیز همین رقم برای تولیدات گروه رنو ثبت شده بود، نشان می دهد هیچ محصولی از این گروه در شهریورماه تولید نشد.

در این مدت، تولید گروه برلیانس در پارس خودرو به 84 دستگاه رسید، همچنین 45 هزار و 58 دستگاه خودرو از خانواده X100 (پراید 131) و پنج دستگاه از گروه Q200 (کوئیک) در آمار 6 ماهه تولیدات پارس خودرو به چشم می خورد.

از مجموع خودروهای تولیدی این گروه در نیمه نخست امسال، هشت هزار و 922 دستگاه خودرو در شهریورماه تولید شد که شامل تولید پنج دستگاه خودروی برلیانس، هشت هزار و 912 دستگاه پراید 131 و پنج دستگاه خودروی کوئیک است.

شنیده ها حاکی است گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال آینده تولید خودروی کوئیک را به پارس خودرو واگذار خواهد کرد و بر این اساس به نظر می رسد آمار تولید شهریورماه این خودرو حکایت از تولید آزمایشی آن داشته باشد.

سامانه کدال همچنین به تولید نشدن خودروهای ریچ P27‌ و ون دولوکس در شرکت پارس خودرو از ابتدای امسال اشاره دارد، این در حالی است که از حدود یک سال و نیم پیش تولید خودروی ریچ به شرکت زامیاد منتقل شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

تولید سایپا در ماه آخر تابستان به 38 هزار دستگاه رسید

سیتروئن C3 و پژو 2008، تنها خودروهای 5 ستاره کشور

برنامه ریزی ایران خودرو برای اجرا کردن تمام تعهدات معوق تا قبل از زمستان

افت ۴۰ درصدی تولید خودرو در ایران/ صنعت خودرو ایران به رتبه ۱۸ سقوط کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی