پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل

هیولای جدید منصوری در نمایشگاه فرانکفورت

منصوری ، تیونر معروف خودروهای لوکس و فوق لوکس امسال حضور بسیار پررنگی در نمایشگاه فرانکفورت داشته است .این تیونر حرفه ای با هیولای جدید خود ، شوک سنگینی به مخاطبین وارد کرد و اوج هنرش را به رخ رقبا کشید.این هیولا  چیزی نیست جز یک بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل با 986 اسب‌بخار قدرت! این […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

منصوری ، تیونر معروف خودروهای لوکس و فوق لوکس امسال حضور بسیار پررنگی در نمایشگاه فرانکفورت داشته است .این تیونر حرفه ای با هیولای جدید خود ، شوک سنگینی به مخاطبین وارد کرد و اوج هنرش را به رخ رقبا کشید.این هیولا  چیزی نیست جز یک بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل با 986 اسب‌بخار قدرت!

این ایده برای این خودروی فوق لوکس ، بسیار تکان دهنده بود.رنگ نارنجی متالیک که چندان برای برخی خوشایند نیست، در ترکیب با قطعات فیبر کربنی اطلس نما که در جاهای مختلف بدنه گنجانده شده است، دل هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌کشد.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل

منصوری در این تیونینگ ، همچنین به ارائه مجموعه قطعات آئرودینامیک برای این خودرو می‌پردازد که  بسیار مفید بوده است.اما نکته ای که باعث شده تا این بنتلی بیدادگر و خشن جلوه کند،قدرت بی‌رحمانه آن است. منصوری با استفاده از مواردی نظیر سیستم اگزوز جدید برای قدرت بالاتر، پیستون و میله پیستون‌های جدید، تجدیدنظر روی میل بادامک‌ها، توربوشارژر جدید، نصب اینترکولر و همچنین نصب یک سیستم جدید انتقال با یک مدیریت جدید، توانسته یک قدرت خارق‌العادهٔ 986 اسب‌بخاری در دور موتور 6000 دور در دقیقه و همچنین گشتاور عظیم 1200 نیوتون متری را از دور موتور 2100 دور در دقیقه‌ای در اختیارتان قرار دهد.این هیولای جدید منصوری ، قادر است خود را در عرض 3.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل) برساند و می‌تواند تا حداکثر 330 کیلومتر در ساعت، سرعت داشته باشد.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل بنتلی کانتیننتال جی‌تی کانورتیبل

منصوری با ارائهٔ یک الگوی صحیح برای کابین این خودرو، موفق به ساخت یک اتاق بی‌عیب و نقص به معنای حقیقی کلمه شده است.در بازسازی حتی طاقچهٔ عقب هم از یک چوب با کیفیت عالی و نقش و نگارهای بی‌نظیر استفاده شده است. البته در اینجا جا دارد که به نظر برخی از افراد اشاره کنیم که: ” این کابین بی‌همتا بود اگر رنگ‌آمیزی داخل آن نارنجی نبود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی