پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پراید

سایپا تولید خودرو تلفیقی برای جایگزینی پراید را تکذیب کرد

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا خبر منتشر شده پیرامون جایگزینی یک خودرو جدید تلفیقی به جای پراید را قویاً تکذیب و اعلام كرد محصولات جدید این گروه خودروسازی از چند پلتفرم متفاوت تولید خواهد شد که پلتفرم گروه خانواده پراید در آن قرار ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس اعلام […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ مهر ۱۳۹۸

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا خبر منتشر شده پیرامون جایگزینی یک خودرو جدید تلفیقی به جای پراید را قویاً تکذیب و اعلام كرد محصولات جدید این گروه خودروسازی از چند پلتفرم متفاوت تولید خواهد شد که پلتفرم گروه خانواده پراید در آن قرار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس اعلام گروه خودروسازی سایپا، از نظر فنی و تخصصی نیز تولید یک خودرو از تلفیق دو محصول با دو پلت‌فرم متفاوت امکان‌پذیر و یا دستِ‌کم منطقی نیست.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا همچنین اعلام کرد دبیر محترم انجمن تخصصی صنایع همگن نیز که این خبر از وی نقل قول شده، آن را تکذیب کرده و طبق اطلاعیه انجمن، برداشت و استنباط خبرنگار رسانه منتشرکننده از این موضوع اشتباه بوده است.

لازم به ذکر است گروه خودروسازی سایپا پس از تغییرات مدیریتی و براساس رویکردها و راهبردهای جدید خود از ابتدای سال ۹۸ طراحی و تولید محصولات جدید را در دستور کار قرار داده که به‌زودی معرفی خواهند شد.

این محصولات کاملاً جدید بوده و ترکیب یا تلفیقی از خودروهای قبلی گروه خودروسازی سایپا نخواهند بود.

انتهای پیام/

سایپا در رونق تولید ملی پیشگام است

شرایط طرح تبدیل خودرو آریو اعلام شد

جنگ یک کُره/ با بودجه 250 تا 300 میلیونی، سراتو آپشنال بخریم یا اکسنت کرمان موتور؟

تولید سایپا در ماه آخر تابستان به 38 هزار دستگاه رسید

تولید ۳۸ قطعه پیشرانه محصولات سایپا در پروژه ملی بومی سازی قطعات

سایپا سومین فراخوان جایگزینی خودروهای خود را اعلام کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی