پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

ارائه خدمات ويژه پس از فروش سایپا به زائران اربعین ۹۸

مديرعامل سايپايدک در بازديد از ايستگاه هاي ثابت و سيار خدمت رساني گروه سايپا به زائران عتبات عاليات در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غربي كشور، از ارائه خدمات گسترده به مشتريان گروه سايپا در ايام اربعين حسيني خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نظام‌الدين وفا مديرعامل سايپا يدك با اشاره به برگزاري راهپيمايي […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

مديرعامل سايپايدک در بازديد از ايستگاه هاي ثابت و سيار خدمت رساني گروه سايپا به زائران عتبات عاليات در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غربي كشور، از ارائه خدمات گسترده به مشتريان گروه سايپا در ايام اربعين حسيني خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نظام‌الدين وفا مديرعامل سايپا يدك با اشاره به برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين، اظهار کرد: طرح ارائه خدمات ويژه سايپا به زائران سيدالشهدا (ع) از ۱۸ تا ۳۰ مهرماه به مدت دو هفته در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غرب و جنوب غرب كشور اجرا مي‌شود.

وي از تامين اقلام مورد نياز از 2 ماه گذشته خبر داد و گفت: قطعات يدكي مورد نياز به زودي به مناطق مرزي ارسال خواهد شد و ستاد اجرايي درحال سركشي و نظارت قبل از آغاز مراسم اربعين است.

وفا در این راستا ادامه داد: ارائه خدمات ويژه و گسترده به زائران محترم و با در نظر گرفتن حضور ميليونی هموطنان در مراسم اربعين حسينی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسيرهای منتهی به مرزهای مهران، خسروي، شلمچه و چزابه و 12نمايندگي منتخب طرح اربعين سايپا به طور ويژه در استان هاي ايلام، ‌كرمانشاه و خوزستان مستقر خواهند شد.

به گفته وفا، ۵۳ نمايندگي در استان هاي منتهي به مرزهاي خروجي كشور با امكانات و تجهيزات كامل تعميراتي آماده خدمت رساني به زائران و مشتريان محصولات گروه سايپا هستند.

مديرعامل سايپا يدك گفت: هرساله در زمان برگزاري اين رويداد بزرگ معنوي و ضرورت خدمات رساني به زائران حضرت اباعبدالله الحسين(ع) به پاس تعهد، برنامه ريزي و نظارت مستمر بر اجراي درست طرح امدادي حضور فعالي داشته و به عزاداران حسيني خدمت رساني مي کنیم. مشتريان محترم به منظور اطمينان از وضعيت خودرو، قبل از آغاز سفر نسبت به بازديد فني خودرو در نمايندگي‌هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا اقدام كنند و در صورت نياز به دريافت خدمات امدادي، با شماره ۰۹۶۵۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

سایپا تولید خودرو تلفیقی برای جایگزینی پراید را تکذیب کرد

سایپا در رونق تولید ملی پیشگام است

شرایط طرح تبدیل خودرو آریو اعلام شد

جنگ یک کُره/ با بودجه 250 تا 300 میلیونی، سراتو آپشنال بخریم یا اکسنت کرمان موتور؟

تولید سایپا در ماه آخر تابستان به 38 هزار دستگاه رسید

شرایط فروش سایپا اعلام شد

تولید ۳۸ قطعه پیشرانه محصولات سایپا در پروژه ملی بومی سازی قطعات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی