پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن

گام دیگری توسط فولکس واگن برای توسعه روند برقی سازی خودروها

فولکس پروژه گسترش خودروهای الکتریکی و برقی سازی وسائل نقلیه را به خانه‌های مشتریان و شهروندان آورده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روزها اکثر کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

فولکس پروژه گسترش خودروهای الکتریکی و برقی سازی وسائل نقلیه را به خانه‌های مشتریان و شهروندان آورده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روزها اکثر کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به آمارهایی که از روند رو به رشد بازار فروش خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست در چین منتشر شده است، آن دسته از خودروسازانی که به تولید و توسعه خودروهای برقی اختصاصی برای بازار این کشور می‌پردازند، از سودآوری و درآمدزایی بالایی برخوردار خواهند شد. بدین ترتیب بسیاری از خودروسازان بزرگ و مشهور در جهان از جمله فولکس واگن آلمان از برنامه های خود برای توسعه و تولید خودروهای برقی و امکانات مربوط به آنها خبر می دهند.

به ابن ترتیب ظاهرا این خودروساز آلمانی پروژه گسترش خودروهای الکتریکی و برقی سازی وسائل نقلیه را به خانه‌های مشتریان و شهروندان آورده است تا آنها بتوانند به راحتی و بدون دغدغه خودروی الکتریکی خود را در منزل شارژ کنند و نیازی به مراجعه به ایستگاههای شارژی که به دور از محل سکونت آنها واقع شده است، نداشته باشند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کونیکزگ رگرا رکورد زد

چری با آلمانی ها برای ساخت خودروهای برقی تجاری همکاری می کند

دایملر آلمان یک میلیارد دلار جریمه شد

کیف انگلیسی/ مدل جدید لندروور دیفندر بعد از سال ها معرفی شد

جوک جدید نیسان!/ از نیسان جوک جدید بیشتر بدانید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی