پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 301

آغاز تولید انبوه 301، از شهریور سال 99

مدیر عامل ایران خودرو گفت: توليد انبوه محصول 301، از شهریورماه سال 99 آغاز و به بازار عرضه می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در ارتباط با پروژه پژو 301، اظهار کرد:‌ بیش از يك هزار قطعه نیازمند خودکفایی براي توليد محصول 301 شناسایی شده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

مدیر عامل ایران خودرو گفت: توليد انبوه محصول 301، از شهریورماه سال 99 آغاز و به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در ارتباط با پروژه پژو 301، اظهار کرد:‌ بیش از يك هزار قطعه نیازمند خودکفایی براي توليد محصول 301 شناسایی شده كه بیش از 140 سازنده برتر داخلی براي توليد آن مشارکت دارند. هم اکنون روند داخلي سازي قطعات با جديت انجام مي شود.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که، پژو 301 پلتفرمی جدیدي است که سر آغازي براي تولید محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو به شمار مي‌رود، بیان کرد:‌ این خودرو مطابق با استانداردهای 85گانه دوست دار محيط زيست است.

به گفته وی، اهداف کلان کیفی تولید این محصول نبود نقص منجر به بازگشت خودرو تا ۱۰هزار کیلومتر، شروع تولید با حداقل سطح کیفی چهار ستاره در شاخص SQI و دستیابی به اهداف صنعتی سازی و تجاری سازی در شش ماه نخست تولید انبوه این محصول است.

مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تشریح كرد: این خودرو با دو گیربکس دستی و اتوماتيك توليد خواهد شد و دارا بودن گیربکس داخلی ارتقاء یافته (4BE) با تولید صدای کمتر و کلاچ هیدرولیک از ویژگی‌های این محصول است.

وی با اشاره به ویژگی ها و تجهیزات این خودرو گفت: تجهیزات و امکانات ویژه خودرو 301 عبارتند از اکسل عقب TWIST BEAM ، بازویی مثلثی پرسی به‌جای فناوری فورج، سیستم تعویض دنده کابلی و سیستم فرمان برقی Brushless است.

این مقام مسئول گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اين كه 301 محصولي ايمن براي مشتریان است، توضیح داد: کاربرد فلزات با استحکام بالا و کیسه هوای جانبی سرنشینان، ۳۰۱ را به خودرویی ایمن برای مشتریان تبدیل كرده است.

وی همچنین ادامه داد: با این حال، این خودرو با تغییری که در وضعیت ظاهری جلو پنجره آن در مدل فیس لیفت داده شد، تست های عابر پیاده را با موفقیت بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین پشت سر گذاشته است.

مقیمی بیان كرد: در خودروی 301 کاربرد ورقه‌های استحکام بالای پیشرفته در بدنه این خودرو در قطعاتی که در تصادف نقش بسزایی دارند، نظیر سپر، اجزای شاسی، تقویت ستون‌ها، تقویت رکاب‌ها، منجر به ایمنی بسیار بالاتر آن نسبت به دیگر خودروهای تولیدی شده است.

بنابراين می‌توان ادعا کرد که بدنه خودروی 301 نسبت به بدنه تمامی خودروهای تولید داخل علاوه بر استفاده از مواد جدیدتر، از استحکام و ایمنی بالاتری نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

ایران خودرو تولید آزمایشی پژو 301 را آغاز کرد

داخلی سازی 80 درصدی پژو 301 با استفاده از توان قطعه سازان

تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده آغاز می شود

صرفه جویی 77 میلیون دلاری در 2 خودروسازی بزرگ کشور با تکیه بر ظرفیت داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی