پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خروج خودرو برای سفر اربعین

تردد از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه بدون مشکل صورت می گیرد

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: تردد از مرزها مهران، چذابه و شلمچه به خوبی در حال انجام شدن است و هیچ مشکلی متوجه آن ها نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محسن فتحی‌ زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در خصوص شرایط زائران در حال خروج از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: تردد از مرزها مهران، چذابه و شلمچه به خوبی در حال انجام شدن است و هیچ مشکلی متوجه آن ها نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محسن فتحی‌ زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در خصوص شرایط زائران در حال خروج از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی اظهار کرد: عملیات اربعین از چند روز گذشته آغاز شده است و خوشبختانه در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه هیچ مشکلی نداریم و جریان عبور از مرزها ادامه دارد.

این مقام نظامی در این راستا توضیح داد: مرز مهران به واسطه حجم زیادی که دارد، عبور خودروهای کاپوتاژی از آنجا ممنوع شده است.‌

وی همچنین بیان کرد: فرآیند صدور گذرنامه و برگ‌ تردد اربعین هم به خوبی در حال انجام است و بیش از 240 هزار در خواست ارسال شده که نزدیک 180 هزار تا برگ تردد چاپ شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد: افرادی که درخواست برگ تردد دارند، کد ملی را به سر شماره 1103000010 ارسال کنند و کد تحویل مرسوله را دریافت و پس از مراجعه به اداره پست محله برگ تردد را دریافت کنند.

فتحی زاده تشریح کرد: متاسفانه مرز خسروی همچنان بسته است و فعلا شرایط بازگشایی آن نیست و افرادی که به آنها اعلام شده بود از مرز خسروی عبور کنند باید به مرز مهران مراجعه کنند.

وی گفت: توصیه امنیتی خاصی که به زائران دارم این است که زائران هنگامی که به آن سوی مرز مراجعه می کنند فقط با خودروهای مورد تایید تردد کنند و برای تردد از مسیرهای اصلی عراق عبور کنند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

بیش از سه میلیون زائر با خودرو شخصی در ایام اربعین به سمت مرزها سفر می کنند

محدودیت های ترافیکی ایام اربعین اعلام شد

گمرک ایران اطلاعیه ای در خصوص تردد در ایام اربعین صادر کرد

ممانعتی برای خروج افراد از کشور با خودرو شخصی در ایام اربعین وجود ندارد

مرز خسروی هم به نقاط مرزی افزوده شد/ مرز خسروی سبب کاهش تردد در ایام اربعین می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی