پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ

هزینه پارکینگ خودرو زائران اربعین چقدر است؟

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: هزینه پارکینگ برای هر خودرو روزانه 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد محمدی فر دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین ضمن بیان اینکه رسیدگی به مشکلات زائران پیش و حین سفر در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: هزینه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: هزینه پارکینگ برای هر خودرو روزانه 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد محمدی فر دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین ضمن بیان اینکه رسیدگی به مشکلات زائران پیش و حین سفر در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: هزینه پارکینگ برای هر خودرو روزانه 25 هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه مرز چذابه برای تردد و خروج اتوبوس‌ها تعیین‌شده است، بیان کرد: نرخ کرایه‌های حمل‌ و نقل زائران اربعین برابر با سال گذشته است و امسال افزایش قیمت در این بخش وجود نداشته است.

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه امکانات زیادی برای حضور افراد با خودروهای شخصی در سفر اربعین ایجادشده است، اشاره کرد: زائران اربعین ارز و پول رایج دولت عراق را تهیه کنند و از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز این اقدام را انجام دهند.

محمدی با تأکید بر اینکه مشمولان خدمت سربازی با دریافت گذرنامه مشکلی برای خروج از مرز ندارند، تشریح کرد: مشمولان سربازی در سفر اربعین نیازی به ارائه برگه تعهد ندارند و به‌راحتی می‌توانند برای حضور در مراسم اربعین از مرز خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات متنوعی در حوزه راهنمایی و پاسخگویی به زائران ارائه می‌شود، اعلام کرد: مراکزی از طریق کنسولگری‌ها و پایگاه‌های هلال‌احمر ایجادشده و اپلیکیشن‌های راهنمای زائران نیز در دسترس عموم قرارگرفته است.

دبیر مرکزی ستاد اربعین با بیان اینکه استقرار موکب‌های اسکان و تغذیه از 15 مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند، اعلام کرد: با توجه به اشتیاق زائران برای شرکت در مراسم اربعین بخشی از خدمات موکب‌ها زودتر از موعد آغازشده است.

انتهای پیام/

تردد از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه بدون مشکل صورت می گیرد

بیش از سه میلیون زائر با خودرو شخصی در ایام اربعین به سمت مرزها سفر می کنند

محدودیت های ترافیکی ایام اربعین اعلام شد

گمرک ایران اطلاعیه ای در خصوص تردد در ایام اربعین صادر کرد

ممانعتی برای خروج افراد از کشور با خودرو شخصی در ایام اربعین وجود ندارد

مرز خسروی هم به نقاط مرزی افزوده شد/ مرز خسروی سبب کاهش تردد در ایام اربعین می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی