پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

علی شیخ زاده

مدیریت پارس خودرو به شیخ زاده رسید/ سکان مدیریت سایپا کاشان در دست آقامحمدی

امروز شنبه 13 مهر 98، بعد از 6 سال، علی شیخ زاده به جای ناصر آقامحمدی سکان مدیریت پارس خودرو را به دست گرفت. همچنین ناصر آقامحمدی از پارس خودرو به سایپا کاشان رفت و به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو سیدجواد سلیمانی پس از انتصاب به […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

امروز شنبه 13 مهر 98، بعد از 6 سال، علی شیخ زاده به جای ناصر آقامحمدی سکان مدیریت پارس خودرو را به دست گرفت. همچنین ناصر آقامحمدی از پارس خودرو به سایپا کاشان رفت و به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

سیدجواد سلیمانی پس از انتصاب به مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا علاوه بر اجرای برنامه های اصلاحی در فرآیندهای مختلف، تقویت تیم مدیران این گروه خودروسازی را نیز در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است شیخ‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی برق و الکترونیک در دانشگاه علم و صنعت ایران است و کارشناسی ارشد MBA دارد. در اردیبهشت ماه 98 علی شیخ زاده به عنوان قائم مقام مدیرعامل سایپا در تولید منصوب شد.

وی پیش‌از این، مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب بوده و در سمت‌های دیگری نظیر عضو هیأت‌مدیره و مدیرعاملی شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی ایران‌خودرو، عضو هیأت‌مدیره و مدیرعاملی تام ایران‌خودرو و معاونت مهندسی شرکت‌های مگاموتور سایپا و ایدم‌تبریز مشغول فعالیت بوده است.

ناصر آقامحمدي نيز پيش از اين در سمت‌هايي از قبيل قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در توسعه محصول، مديرعامل شركت سايپاكاشان، معاون توليد سايپا و عضو هیأت‌مدیره شرکت‌های سازه‌گستر، سایپادیزل و سایپا خمین مشغول فعاليت بوده است.

از تحریم سخت خودروسازی تا تحمیل زیان های پیاپی به خودروسازان / جایگزینی بهتر است یا انتظار؟

رونق توليد در گرو توجه به ايمنی و نيروی انسانی است

تولید روزانه 2 هزار دستگاه خودرو توسط سایپا / صنعت جبهه جنگ کشور است

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

تبدیل تحریم ها به فرصت توسط سایپا (گزارش نمایشگاه دفاع مقدس سایپا)

مجمع عمومی عادی سالیانه پارس خودرو برگزار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی