پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ فرودگاه

هزینه پارک خودرو در ایام اربعین در مرزها روزی 5 هزار تومان است

دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: هزینه پارک خودرو در ایام اربعین در مرزها روزی 5 هزار تومان خواهد بود و با افرادی که بیش از این عدد دریافت می کنند برخورد خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید عبداللهی دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین با اشاره به این موضوع که 440 هکتار […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: هزینه پارک خودرو در ایام اربعین در مرزها روزی 5 هزار تومان خواهد بود و با افرادی که بیش از این عدد دریافت می کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید عبداللهی دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین با اشاره به این موضوع که 440 هکتار پارکینگ برای خودروهای عمومی در شهرهای مرزی اختصاص‌یافته است، تشریح کرد: هزینه پارکینگ خودرو زائران اربعین در تمام مرزها شبی پنج هزار تومان است و این نرخ مطابق با سال گذشته است.

این مقام مسئول در ستاد اربعین با بیان اینکه 2500 دستگاه خودرو در پارکینگ اربعین شلمچه که در منطقه آزاد اروند وجود دارد پارک شده است، بیان کرد: در مرز چذابه نیز 600 خودرو پارک شده است و هزینه هر شب پارک خودرو در استان خوزستان پنج هزار تومان دریافت می‌شود.

دبیر کمیته زیر ساخت ستاد اربعین با اشاره به اینکه استان خوزستان میانگین پارک خودرو در این منطقه را شش شب معادل 30 هزار تومان از زائر دریافت می‌کنند، اشاره کرد: در مرز مهران پارکینگ‌ها میانگین پارک خودروها را 10 شب معادل 50 هزار تومان اعلام کرده و از زائران در روز ابتدا به‌عنوان ورودی دریافت می‌کنند.

عبداللهی با تأکید بر اینکه دریافت بیشتر از این نرخ غیرقانونی است و با متخلفان در این عرصه به‌شدت برخورد می‌شود، اشاره کرد: پیگیری حواشی افزایش نرخ کرایه‌ها در پارکینگ‌های مرزی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ممنوعیت تردد کامیون ها از 17 تا 3 آبان از مرزهای چهارگانه به سمت عراق

قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین افزایش نمی یابد

هزینه پارکینگ خودرو زائران اربعین چقدر است؟

تردد از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه بدون مشکل صورت می گیرد

بیش از سه میلیون زائر با خودرو شخصی در ایام اربعین به سمت مرزها سفر می کنند

محدودیت های ترافیکی ایام اربعین اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی