پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران-سفرهای درون شهری

تهران با کسری 50 هزار پارکینگ مواجه است

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: علی رغم درآمد 233 میلیارد تومانی از محل عوارض پارکینگ اما همچنان با کسری 50 هزار پارکینگ در شهر مواجه هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: علی رغم درآمد 233 میلیارد تومانی از محل عوارض پارکینگ همچنان کمبود پارکینگ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: علی رغم درآمد 233 میلیارد تومانی از محل عوارض پارکینگ اما همچنان با کسری 50 هزار پارکینگ در شهر مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: علی رغم درآمد 233 میلیارد تومانی از محل عوارض پارکینگ همچنان کمبود پارکینگ داریم و مبالغ حاصل از ردیف مذکور صرف هزینه‌ها و مصارف دیگر می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارشات دریافتی از مدیران تحقق درآمد در 5 ماهه نخست سال 98 گفت: این گزارش‌ها نشان می‌دهد تا پایان مرداد مبلغ 233 میلیارد تومان از محل عوارض پارکینگ درآمد محقق شده است.

وی در این راستا بیان کرد: این رقم تقریباً 8 برابر رقم پیش بینی شده در بودجه سال 98 تا پایان مرداد است.

عضو شورای شهر تهران همچنین توضیح داد: این وضعیت در حالی رخ داده که درآمد مذکور از جمله ناپایدارترین و مخرب‌ترین ردیف‌های درآمدی شهرداری تهران به شمار می‌رود و در طول سال‌های 80 تا 98 بیش از 50 هزار کسری پارکینگ در محله‌های پایتخت ایجاد شده که تأثیر مستقیم بر نزول کیفیت زندگی داشته است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به تحقق 8 برابر مازاد بر مبلغ مصوب در طول ماه نخست سال گفت: در این شرایط این نگرانی جدی ایجاد می‌شود که شهرداری‌های مناطق بدون توجه به مصوبه شورای شهر تهران و شروط 5 گانه آن اقدام می‌کنند.

نژادبهرام تصریح کرد: مصوبه بهمن سال 97 صرفاً اخذ عوارض از محل کسری پارکینگ را برای پارسل‌هایی که مشمول دلایل فنی 5 گانه قید شده در مصوبه هستند را مجاز می‌داند و از آن جمله قرارگیری ورودی ملک در معابر کم عرض واقع در بافت تاریخی است که در طرح تفضیلی تعریف نخواهد داشت.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بی توجهی به مفاد مصوبه شورا فاقد هرگونه توجیه و نیازمند بازنگری اساسی در رویکرد‌های مدیران مناطق 22 گانه است.

انتهای پیام/ منیع: باشگاه خبرنگاران جوان

معاون شهردار تهران استعفا حسینی منش را پذیرفت

دستورالعمل نظارت بر فعالیت تاکسی های اینترنتی ابلاغ می شود

افزایش 30 درصدی ترافیک تهران/ تمهیدات پلیس و شهرداری برای روزهای پر ترافیک مهر ماه

عوارض حلقه دوم طرح ترافیک صرف توسعه حمل و نقل همان شهر می شود

تمهیدات ترافیکی لازم برای آغاز سال تحصیلی در دستور کار قرار گرفت

فرآیند صدور سند مالکیت پارکینگ‌های عمومی و تعهدی شهر تهران آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی