پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه PSA

گروه PSA، این بار در بازار خودرو چین با مشکل مواجه شد

گروه PSA فرانسه با هدف در اختیار گرفتن بازار خودرو چین و تغییر ذائقه آن ها به سمت خودروهای لوکس فرانسوی وارد بازار چین شد اما طی سال های اخیر با کمبود فروش مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  خودروسازان فرانسوی پس از چند سال رشد در چین حالا شاهد افت شدید […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

گروه PSA فرانسه با هدف در اختیار گرفتن بازار خودرو چین و تغییر ذائقه آن ها به سمت خودروهای لوکس فرانسوی وارد بازار چین شد اما طی سال های اخیر با کمبود فروش مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

خودروسازان فرانسوی پس از چند سال رشد در چین حالا شاهد افت شدید فروش پژو و رنو در چین هستند.

اگر چه کندی رشد اقتصادی چین تقریبا بر فروش همه خودروسازان در این کشور تاثیرگذار بوده است، اما شرکت‌های خودروسازی پژو و رنو در مجموع طی نیمه نخست سال میلادی جاری شاهد افت 62 درصدی در فروش خود نسبت به مدت مشابه سال میلادی گذشته بوده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد که سهم بازار شرکت‌های خودروساز فرانسوی در چین تنها 7/ 0 درصد بوده است.

همچنین آمارها می‌گویند که فروش گروه پژو سیتروئن در سال 2014 بالغ بر 730 هزار دستگاه بود این رقم اما در سال گذشته به تنها 250 هزار دستگاه افت کرد و به‌ نظر می‌رسد که با فروش تنها 64 هزار دستگاه در نیمه نخست سال 2019، وضعیت در این سال حتی بدتر از سال گذشته باشد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

میزان فروش پژو – سیتروئن 12.8 درصد کاهش یافت

مدیرعامل جدید رنو پارس مشخص شد

ظهور یک قهرمان در عرصه خودروسازی با خرید اوپل توسط PSA

حالا نوبت بنز است که به صورت رسمی به ایران بیاید

کاهش 60 درصدی فروش محصولات پژو در بازار چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی