پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیره پیروزبخت

خودروسازان به فکر جایگزین برای خودروهای غیر استاندارد باشند

رئیس سازمان استاندارد از بازنگری در ادامه تولید خودروهایی که مهر تائید استاندارد های 85 گانه را دریافت نمی کنند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد با توجه به آخرین وضعیت گزارش رعایت استانداردهای 85 گانه صنعت خودرو اظهار کرد: تغییری در استانداردهای 85 گانه خودرو نداشته ایم […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

رئیس سازمان استاندارد از بازنگری در ادامه تولید خودروهایی که مهر تائید استاندارد های 85 گانه را دریافت نمی کنند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد با توجه به آخرین وضعیت گزارش رعایت استانداردهای 85 گانه صنعت خودرو اظهار کرد: تغییری در استانداردهای 85 گانه خودرو نداشته ایم و بررسی های جدید از دی ماه 98 انجام می شود، ولی در فرایندها تغییراتی داشته ایم.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر فرآیند ها تشریح کرد: در اسفند ماه سال گذشته در جلسه شورای عالی استاندارد مقرر شده بود که گزارش های وزارت صمت و خودروسازها درباره خودروهای غیر استاندارد را بگیریم و جمع بندی کنیم تا در سال جاری مجددا در شورای عالی استاندارد، این بار بررسی و جمع بندی شود.

وی در این راستا تصریح کرد: در جلسه هفته آینده (22 مهر 98) شورای عالی استاندارد با حضور مسئولان وزارت صمت و انجمن خودروسازان تشکیل می شود، چنانچه خودرویی نتواند مهر تایید استانداردهای 85 گانه صنعت خودرو را بگیرد در ادامه تولید آن بازنگری خواهد شد.

رئیس سازمان استاندارد توضیح داد: مقرر شده در جلسه هفته آینده خودروهای غیراستاندارد تعیین تکلیف و اعلام شود.

وی در خصوص اینکه موضوع که آیا فشار خودروسازان سبب می شود تا سازمان استاندارد از مواضع خود عقب نشینی کند؟ اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد در سالهای گذشته هم کوتاه نیامده چون سلامت و ایمنی مردم مطرح است و این بار هم کوتاه نمی آید.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

بنزین از آزمایشات سازمان استاندارد سربلند بیرون آمد/ کاهش میزان گوگرد موجود در بنزین

استاندارد های 85 گانه خودرو اجرا می شود

بررسی کیفیت خودروها وظیفه ی اصلی سازمان استاندارد

مدیران خودرو بر قله رضایتمندی مشتریان در سال ۹۷

خودروسازان از سازمان استاندارد یک سال زمان گرفتند

خودروهایی که نتوانند استاندارد یورو4 را پاس کنند شماره نمی شوند

یکی به نعل یکی به میخ!/ بالاخره سازمان استاندارد در مقابل خودروسازان انعطاف به خرج می دهد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی