پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنا پلاس

آغاز فروش اعتباری 3 محصول ایران خودرو از فردا ساعت 11

جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو برای فردا 17 مهرماه اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین طرح فروش محصولات خود را که از فردا ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 17 مهر ماه آغاز می شود اعلام کرد. این طرح فروش با عرضه اعتباری 3 محصول این شرکت ادامه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو برای فردا 17 مهرماه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین طرح فروش محصولات خود را که از فردا ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 17 مهر ماه آغاز می شود اعلام کرد.

این طرح فروش با عرضه اعتباری 3 محصول این شرکت ادامه خواهد داشت.

در همین راستا به اطلاع کلیه نمایندگان و متقاضیان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباري محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/07/17 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو

انتهای پیام/

شرایط فروش اعتباری ایران خودرو اعلام شد

شرایط فروش اعتباری دنا پلاس اعلام شد

شرایط فروش جدید ایران خودرو اعلام شد

انتشار شرایط فروش اعتباری محصولات ایران‌ خودرو

خریدی مطلوب در طرح متنوع فروش محصولات ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی