پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو وارداتی

واردات خودرو به طور کلی ممنوع و منتفی است

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: با توجه شرایط اقتصادی که مسئولان ترسیم کرده اند واردات خودرو به طور کلی منتفی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص واردات خودروهای دست دوم و کارکرده اظهار کرد: واردات خودروهای دست دوم به کشور واقعیت ندارد و مطرح شدن این […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: با توجه شرایط اقتصادی که مسئولان ترسیم کرده اند واردات خودرو به طور کلی منتفی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص واردات خودروهای دست دوم و کارکرده اظهار کرد: واردات خودروهای دست دوم به کشور واقعیت ندارد و مطرح شدن این موضوع مثل یک خواب و خیال است. البته چنانچه دولت برنامه‌ای در زمینه واردات خودروهای خارجی دسته دوم داشته باشد باید مراحل اداری را برای اخذ مجوز واردات این نوع خودروها از مجلس و دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور طی کند. در صورتی که چنین قاعده یا دستور عملی در بدنه دولت نوشته نشده است.

وی در این راستا بیان کرد: با وضعیت مالی کشور و آنچه که رئیس کل بانک مرکزی، معاون اول ریاست جمهوری و ریاست جمهوری درباره وضعیت اقتصادی کشور ترسیم کرده‌اند، به طور کلی بحث واردات خودروهای خارجی به کشور ممنوع و منتفی است.

این مقام صنفی با توجه به روند ترخیص خودروهای وارداتی مانده در گمرک توضیح داد: هدف ما نسبت به مطرح کردن واردات خودروهای معطل مانده در گمرک نیز دستیابی مردم به حقوقشان است. اینکه مردم به اموال خود دست یابند و پرونده‌های قضایی که ناشی از وضع قوانین و مقررات یک شبه است، بسته شود.

به گفته دبیر انچمن واردکنندگان خودرو، برخی مسئولان دلیل عدم ثبت سفارش خودروهای خارجی را خروج ارز می‌دانند در حالی که ما راهکارهای لازم را به افراد ارائه دادیم.

انتهای پیام/ منبغ: تجارت نیوز

واردات خودرو از روسیه، باید توسط فعالان حوزه تجارت خودرو انجام شود

5 هزار خودرو مانده در گمرک میان زمین و هوا

آزاد کردن واردات خودرو درمان درد گرانی بازار

لزوم ابلاغ مصوبه برای تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در مناطق آزاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی