پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هادیانفر

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور بر اثر تصادف جان خود را از دست داد

رئیس پلیس راهور ناجا از جان باختن حجت الاسلام و المسلمین فهیم راد رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور ناجا بر اثر تصادف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر  رئیس پلیس راهور با اعلام خبر حادثه مرگبار رئیس عقیدتی ـ سیاسی پلیس راهور، در خصوص جزئیات این حادثه گفت: روز […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهور ناجا از جان باختن حجت الاسلام و المسلمین فهیم راد رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور ناجا بر اثر تصادف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر  رئیس پلیس راهور با اعلام خبر حادثه مرگبار رئیس عقیدتی ـ سیاسی پلیس راهور، در خصوص جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین فهیم راد؛ رئیس عقیدتی ـ سیاسی پلیس راهور و راننده وی که برای انجام مأموریت اربعین در حال حرکت به نواحی مرزی بودند، متأسفانه با یک خودرو تصادف کرده و جان خود را از دست دادند.

این مقام نظامی در این خصوص بیان کرد: خودرو عبوری روبه‌رو هیچ یک از موارد را رعایت نکرده، خستگی و خواب‌آلودگی بر راننده آن چیره و عامل تصادف و جان باختن دو نفر در این حادثه شده بود.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع رئیس عقیدتی ـ سیاسی پلیس راهور ناجا از مقابل سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.

رئیس پلیس راهور ناجا توضیح داد: مأموران پلیس راهور در 217 هزار کیلومتر از راه‌های کشور و یک هزار و 47 شهر کشور عاشقانه به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند و مدیریت ترافیک، تأمین ایمنی و ترددها در طول جاده‌ها و نیز تسهیل در تردد سه محور اصلی وظایف این افراد را شامل می‌شود.

وی با اشاره به 6.5 میلیون تردد صورت گرفته از مرزهای چهارگانه تشریح کرد: امسال 65 درصد زائران از خودرو شخصی خود استفاده کردند و به طبع در زمان برگشت بسیار خسته هستند لذا باید استراحت و خواب کافی داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل کنند که تهدیدی برای خود و دیگران محسوب نشوند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

مبدل شدن تصادفات رانندگی به یک معضل در سطح جهانی

اعمال قانون خودروهایی که از چراغ های ال ای دی رنگی استفاده می کنند

سلطان خلافی توقیف شد

ترخیص 2 هزار موتورسیکلت توقیفی تا هفته آینده

با ارائه سند امکان پرداخت جریمه به صورت اقساطی وجود دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی