پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو 3

شعار وب سایت فروش خودروهای کارکرده پرشیا خودرو انتخاب شد/ در کران بیکران

وب سایت فروش خودرو‌های کارکرده پرشیا خودرو با آدرس www.BMWLAND.ir و شعار “در کران بیکران” به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرشیا خودرو مدتی قبل، انتخاب شعار وب سایت ب.ام.و لند، مرجع خرید و فروش خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی را به مسابقه گذاشته، رقابتی که در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

وب سایت فروش خودرو‌های کارکرده پرشیا خودرو با آدرس www.BMWLAND.ir و شعار “در کران بیکران” به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیا خودرو مدتی قبل، انتخاب شعار وب سایت ب.ام.و لند، مرجع خرید و فروش خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی را به مسابقه گذاشته، رقابتی که در نهایت با شرکت ۴۰ هزار نفر شرکت کننده در وبسایت ب.ام.و لند و اینستاگرام آن به آدرس @BMWLAND.ir شاهد استقبال گسترده علاقه‌مندان بود و در نهایت از بین شعار‌های ارسال شده، هیات داوران شعار برتر را انتخاب و جوایز نفر برتر و برندگان قرعه کشی طی مراسمی اهدا شد.

از بین شعارهای ارسال شده، در نهایت و به انتخاب هیات داوران، شعار “در کران بیکران” به عنوان شعار برگزیده انتخاب شد و اکنون وبسایت ب.ام.و لند به عنوان مرجع خرید و فروش و قیمت خودروهای کارکرده ب.ام.و و مینی با همین شعار، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

پرشیا خودرو 2

فلسفه شعار “در کران بیکران” بر مبنای ارائه سطح گسترده‌ای از خدمات متنوع (بیکران) در بستر یک پلتفرم واحد (کران) استوار است. به این ترتیب پلتفرم ب.ام.و لند به عنوان پلتفرم واحد برای عرضه خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی، تعهدات و خدمات بسیاری از جمله تنوع بالای مدل های خودرو، شرایط فروش متنوع، طیف بسته های گارانتی معتبر، سهولت در خرید و شرایط پرداخت متنوع، اطمینان از کارکرد خودرو و … به مشتریان ارائه می‌شود تا در یک کران، به بیکران دسترسی داشته باشند.

پرشیا خودرو

وبسایت ب.ام.و لند بخشی از برنامه‌های گسترده پرشیاخودرو برای حضور در بازار خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی است که از سال گذشته آغاز شده بود و اینک با فعالیت این وبسایت، تمام فعالیت‌های این حوزه، در ب.ام.و لند متمرکز شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های این وبسایت، شرایط خرید و فروش خودروهای کارکرده ب.ام.و و مینی و سایر موارد مرتبط همچون قیمت خودروها می توانند به وبسایت ب.ام.و لند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

جشنواره تیونینگ پرشیا خودرو آغاز شد

شرایط فروش اعتباری محصولات ب ام و و مینی پرشیا خودرو اعلام شد

محصولات پرشیا خودرو این بار در مراکز خرید سانا و سام سنتر به نمایش گذاشته شدند

خدمات متمایز خودروهای ((ب ام و)) و ((مینی)) در نمایندگی هویک

خلاقیت پرشیا خودرو در بازار خودروهای کارکرده/ خرید و فروش مطمئن خودروهای کارکرده BMW و MINI

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی