پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری ایران خودرو

نوسازی ناوگان تاکسیرانی توسط ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با شهرداری تهران طی مراسمی تفاهم نامه ای در راستا نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به امضا رساندند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه صنعتی ایران خودرو طی مراسمی که با حضور فرشاد مقيمي مديرعامل اين شركت، محسن پور سيد آقايي معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران خودرو با شهرداری تهران طی مراسمی تفاهم نامه ای در راستا نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به امضا رساندند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو طی مراسمی که با حضور فرشاد مقيمي مديرعامل اين شركت، محسن پور سيد آقايي معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید برگزار شد در این مراسم تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویل خودروهای تاکسی مطابق ماده 12 قانون رفع موانع تولید هم میان شرکت ایران خودرو و شهرداری تهران به امضا رسید.

اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در خصوص اين تفاهم نامه اظهار کرد: با توجه به اینکه خودروهای تاکسی از جمله اتومبیل های كار هستند از زواياي مختلفي اهميت دارند اما به این علت که این خودروها با اشتغال در كشور ارتباط دارند، سعي كرديم با تسهيلاتي كه براي اين طرح در نظر گرفته ايم، به حوزه اشتغال كمك كنيم.

مقيمي مديرعامل ايران خودرو، در ادامه مراسم با اشاره به اهميت نوسازي ناوگان تاكسيراني در كشور گفت: حدود ٥٠٠ دستگاه از تاكسي هاي نو آماده تحويل است و موانع اداري آن را رفع كرده ايم تا به دست تاكسيرانان محترم برسد.

تفاهم نامه ایران خودرو و شهرداری

وي در ادامه تشریح کرد: ايران خودرو با همه ظرفيت قصد دارد در طرح نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي مشاركت كند و به همين دليل در بخش اتوبوس و ون از توانايي هاي ايران خودرو ديزل استفاده مي كنيم.

این مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو توضیح داد: هم اکنون توانستيم موتور EF7 را در يكي از ون ها به كار ببریم و در ادامه انشاالله بازسازي خودروهاي موجود در سيستم حمل و نقل كشور را هم تدوين خواهیم کرد كه نياز به همكاري شهرداري ها دارد و تماما با استفاده از طرفيت هاي داخلي انجام مي شود.

وي تصريح كرد: لازم به ذکر است که قادر هستیم در روز 4 تا 10 خودرو را بازسازی کنیم، همچنين ٢٥٠ دستگاه ون را در قالب طرح نوسازي تحويل خواهيم داد.

مقيمي در پايان سخنان خود گفت: امروز ١٠٠ دستگاه از ميني بوس هاي نو آماده تحويل است و اين ظرفيت در صورت ايجاد بستر مناسب مي تواند تا ٢٠٠ دستگاه هم افزايش پيدا كند.

تفاهم نامه ایران خودرو و شهرداری 1

پور سيدآقايی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ارزان بودن خدمات شهري مانند حمل و نقل عمومی گفت: ارگان ها و سازمان هاي زيادي بايد دست به دست هم بدهند تا خدمات مناسب به دست شهروندان برسد.

وي ادامه داد: از مهمترين نفش آفرينان اين حوزه، صنعت و منابع مالي هستند كه امروز خوشبختانه موانع آن رفع شده است و شهرداري، وزارت صمت، وزارت كشور و منابع مالي دست به دست هم دادند تا اتفاق خوب رخ دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: نگاه ما به ايران خودرو يك خودروساز ساده نيست آن را نماد صنعت ايران مي دانيم.

نشست خبری ایران خودرو نوسازی ناوگان نوسازی

به گفته این مقام مسئول، از سال ٩٦ تقريبا نوسازي ناوگان تاكسيرانی به كندي جلو رفت و سال قبل كلا ٦٠٠ دستگاه خودرو نو تحويل داده شد اما امروز در یک مرحله ٥٠٠ دستگاه خودرو نو در اختيار همكاران ما در ناوگان تاكسيراني قرار مي گيرد.

وي همچنين با اشاره به اهميت ناوگان اتوبوسرانی گفت: متاسفانه اين روش در مديريت قبل شهرداري كم رنگ شده بود اما بايد آن را بازگردانيم و اين مهم به كمك ايران خودرو اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

توقف فعالیت صنعت خودرو مساوی است با ارزبری 15 میلیارد دلاری

همکاری ایران خودرو با کشور آذربایجان برای تولید خودرو مشترک

به روز رسانی تعهدات معوق هفت محصول پر تیراژ ایران خودرو

صدور سند بیش از 52 هزار دستگاه خودرو از ابتداي شهريور تا 28 مهرماه

آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو از فردا ساعت 11 صبح

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی