پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده

اصلاح و ایمن سازی کمربندی دوم تهران

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری گفت: محور کمربندی دوم تهران، با اعتبار ۶ میلیارد ریال اصلاح و ایمن‌سازی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جواد نگاهداری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری بیان کرد: اصلاح و ساخت کمربندی دوم تهران با تردد روزانه 25 هزار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۸

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری گفت: محور کمربندی دوم تهران، با اعتبار ۶ میلیارد ریال اصلاح و ایمن‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جواد نگاهداری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری بیان کرد: اصلاح و ساخت کمربندی دوم تهران با تردد روزانه 25 هزار خودرو سبک و سنگین یکی از اولویت‌های اصلی و مطالبات به حق مردم منطقه است.

وی با اشاره به برنامه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان تشریح کرد: این کمربندی حد فاصل اتوبان تهران – قم تا بزرگراه امام رضا (ع) در حدود 28 کیلومتر طول دارد که سالانه تصادفات زیادی در این کمربندی اتفاق می‌افتاد و ایمن‌سازی این محور از اولویت‌های اداره راهداری ری بود.

نگاهداری با بیان اینکه 14 نقطه حادثه خیز در این محور اصلاح شد، ادامه داد: تعویض تابلوهای راهنمایی، تعمیر و بازسازی و نصب گارد ریل های تصادفی حاشیه کمربندی دوم، مسطح کردن شانه خاکی و لکه‌گیری از جمله اقدامات ایمن‌سازی در این مسیر بود.

این مقام مسئول در این راستا افزود: ایمنی مسیرها یکی از اهداف مهم و مورد توجه راهداری در راستای سلامت و امنیت مسافران و رانندگان در طی مسیر به شمار می‌رود که بر همین اساس این سازمان به تعهدهای بسیاری در این زمینه عمل کرده است.

وی با توجه به نزدیکی فصل سرما و شروع بارندگی‌ها توضیح داد: امکانات موجود راهداری شهرستان ری از قبیل ماشین‌آلات برف‌روبی و غیره کافی نیست و با توجه به آغاز فصل بارش در بسیاری از جاده‌های ارتباطی با مشکلات فراوانی روبرو هستیم.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

گمرک ایران اطلاعیه ای در خصوص تردد در ایام اربعین صادر کرد

گازوئیل هم گران شد

کمیابی عامل گرانی روغن موتور در بازار

جزئیات روند دریافت لاستیک برای خودروهای سنگین

محور شهداد-نهبندان از اهمیت زیادی در استان کرمان برخوردار است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی