پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده مشهد

6 هزار دستگاه اتوبوس برای زائران مشهد مقدس در نظر گرفته شده است

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برای سفرهای زیارتی پایان ماه صفر 6 هزار دستگاه اتوبوس مدنظر قرار گرفته است ضمن آنکه 800 دستگاه اتوبوس هم به عنوان فوق‌العاده و ذخیره در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۸

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برای سفرهای زیارتی پایان ماه صفر 6 هزار دستگاه اتوبوس مدنظر قرار گرفته است ضمن آنکه 800 دستگاه اتوبوس هم به عنوان فوق‌العاده و ذخیره در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به تمهیدات سازمان راهداری برای ارائه خدمات در جاده خصوصا مسیرهای منتهی به مشهد مقدس اظهار کرد: شیوه‌نامه سفرهای زیارتی به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر آماده و به ادارات کل استانی ابلاغ شد.

وی در این راستا بیان کرد: در شیوه‌نامه مذکور چارچوب‌های مورد نیاز بسته شده است، در بحث هماهنگی شرکت‌های حمل‌ونقل و نحوه همکاری آنها در این طرح، همچنین تعداد ناوگان مورد نیاز هماهنگی‌ها انجام شد، تعداد این ناوگان بسته به میزان زواری که پای پیاده مشرف می‌شوند، ‌‌از طریق ستاد زیارت خراسان رضوی اعلام می‌شود و بدین ترتیب نحوه همکاری در سفرهای بازگشت هم مورد توجه قرار گرفته است.

این مقام مسئول در خصوص استان معین مشهد مقدس بیان کرد: برخی از استان‌ها در این سفرهای زیارتی، استان معین مشهد مقدس خواهند بود خصوصاً در سفرهای بازگشت.

وی در این راستا توضیح داد: در این ایام تعدادی از زائران در رفت پای پیاده به حرم امام رضا (ع) مشرف می‌شوند و در بازگشت از ناوگان اتوبوسی استفاده می‌کنند که به همین منوال طبق روال سال‌های گذشته ناوگان کمکی در اختیار استان خراسان رضوی قرار می‌گیرد تا زائران را به مقاصد خود منتقل کنند.

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: برای سفرهای زیارتی پایان ماه صفر 6 هزار دستگاه اتوبوس مدنظر قرار گرفته است ضمن آنکه 800 دستگاه اتوبوس هم به عنوان فوق‌العاده و ذخیره در نظر گرفته شده است اما این ارقام با توجه به استقبال زائران قابل افزایش است.

باقر جوان در این راستا ادامه داد: قرار شد تعداد کاروان‌هایی که به صورت پای پیاده اعزام می‌شوند طی هماهنگی از سوی ستاد زیارت استان خراسان رضوی اعلام شود تا از نظر تأمین ناوگان برای سفر بازگشت مشکل خاصی نداشته باشند.

بنابراین گزارش شماره‌ تلفن‌های پایان مسافربری امام رضا 38519502-051 و پایانه مسافربری معراج 05136910370 آماده پاسخگویی به سؤالات و رسیدگی به شکایات هم‌وطنان‌ است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران

اخذ عوارض طرح زوج و فرد در دست بررسی/ حذف زوج و فرد نیاز به تقویت زیرساخت ها دارد

96 درصد اتوبوس ها برگه معاینه فنی دریافت کردند

خرید اتوبوس دست دوم خارجی، دور باطل مدیریت شهری

۲۰ درصد اتوبوس‌ ها در خطوط عادی به سیستم کولر مجهز هستند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی