پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو فراکتال

فراکتال ، کانسپت فوق العاده پژو در نمایشگاه فرانکفورت

رونمایی پژو از کانسپت فوق العاده اش در نمایشگاه فرانکفورت ، قرار گرفتن در مسیر درست را اثبات کرد. نتیجه آخرین تحقیقات و تلاش پژو ، خودروی فراکتال است.این خودرو در کلاس کوپه شهری الکتریکی ، از ویژگی‌ها و گجت های زیادی برخوردار است. در حقیقت با این خودرو به دنیایی از ویژگی‌ها و آپدیت‌ها، […]

javankhodro
سه شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

رونمایی پژو از کانسپت فوق العاده اش در نمایشگاه فرانکفورت ، قرار گرفتن در مسیر درست را اثبات کرد.

نتیجه آخرین تحقیقات و تلاش پژو ، خودروی فراکتال است.این خودرو در کلاس کوپه شهری الکتریکی ، از ویژگی‌ها و گجت های زیادی برخوردار است. در حقیقت با این خودرو به دنیایی از ویژگی‌ها و آپدیت‌ها، وارد خواهیم شد. ویژگی‌های این کانسپت که با کابین تکامل‌یافته پژو همراه شده با امضای طراح معروف خود آمون تابین شناخته می‌شود.

پژو فراکتال پژو فراکتال

طراحی این خودرو برخلاف 308 R هیبریدی جدید و برجسته است، این طراحی فرانسوی که در بهترین حالت ممکن است ترکیبی از فاصله محوری کم یک خودروی کانورتیبل و سقف کوتاه یک خودروی کوپه چهارنفره است.طبق ادعای پژو، خطوط دینامیک شناور در طول بدنه‌ی خودرو نشانگر طراحی اصولی فراکتال است طراحی‌ای که بر اساس سهولت رانندگی در محیط شهری صورت گرفته است.جنس بدنه‌ی این خودرو نیز ، مثل بدنه‌ی دیگر کانسپت های شرکت پژو (درست مثل 308 R هیبریدی) مایه‌ی افتخار این کمپانی می باشد.

با اینکه طراحی این خودرو در نگاه اول ، کمی پیچیده به نظر می رسد اما با نگاهی دقیق‌تر این خودرو بسیار جذاب دیده می شود.

پژو فراکتال پژو فراکتال

فراکتول هیبریدی با دو موتور الکتریکی به‌صورت ترکیبی 202 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. وزن محدود 1 تنی این خودروی کامپکت کانسپت باعث می‌شود که این خودروی بتواند تنها در 6.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودروی 202 اسب بخاری همچنین می‌تواند در 28.8 ثانیه مسافتی 1 کیلومتری را طی کند. به کمک باتری لیتیوم یونی 30 کیلووات ساعتی قرارگرفته در فراکتال، می‌توانید تنها در حالت الکتریکی 450 کیلومتر مسافت را طی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی