پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برای پنجمین سال متوالی توسط ایساکو

شرکت ایساکو برای پنجمین سال متوالی، گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) را دریافت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طی چند سال اخیر با تلفیق هفت استاندارد مدیریتی در جهت رسیدن به یک سیستم جامع مدیريتی گام مهمی در جهت موفقیت پایدار برداشت و موفق به کسب […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

شرکت ایساکو برای پنجمین سال متوالی، گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طی چند سال اخیر با تلفیق هفت استاندارد مدیریتی در جهت رسیدن به یک سیستم جامع مدیريتی گام مهمی در جهت موفقیت پایدار برداشت و موفق به کسب گواهی‌ نامه‌های مرتبط در این خصوص از شرکت ممیزی کننده شد.

ایساکو، تنها شرکت خدمات خودرویی است که تمامی این استانداردها را با هم داراست و در آخرین ممیزی‌های صورت گرفته، موفق به تمدید این گواهی‌نامه جامع شده است.

این استانداردها، شامل سه استاندارد پایه ازIMS ، شامل مدیریت کیفیت (ISO9001)، مدیریت محیط زیست (ISO14001) و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌‌ای (18001 (OHSAS و چهار استاندارد دیگر با عناوینِ مدیریت آموزش تامين‌كنندگان (ISO29990)، مديريت رسيدگي به شكايات (ISO10002)، مديريت سنجش رضايت مشتريان(ISO10004) و مديريت آموزش كاركنان (ISO10015) است که شرکت ایساکو در راستای ماموریت سازمانی خود، با تلفیق آن‌ها توانست یک سیستم یکپارچه مدیریت منحصر به فرد را پدید آورد.

گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه

گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) به این مفهوم است که سازمان در اثبات انطباق سیستم‌های مدیریت خود با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار دهنده بین‌المللی موفق عمل کرده است.

همچنین تمدید این گواهینامه‌های بین‌المللی به این معناست که شرکت ایساکو توانسته سیستم‌ها و فرآیندهای خود را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همگام با استانداردهای روز دنیا، موفق به ارائه خدماتی با کیفیت به تمامی ذینفعان، خصوصا مشتریان خود شده است.

انتهای پیام/

ارائه 8 هزار و 300 خدمت توسط ایساکو در ایام اربعین

راه اندازی سرویس ماشینم کجاست در اپلیکیشن ایساکو

آغاز عملیات اجرایی «خیمه زدیم راه را…» خدمات پس از فروش ایران خودرو

عادل پیرمحمدی به عنوان مدیرعامل ساپکو منصوب شد

ارائه برنامه های خلاقانه در خدمات پس از فروش برای جلب رضايت مشتريان

رونمایی از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” توسط امداد خودرو ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی