پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارش برف جاده

بارش باران و برف در محورهای شمالی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محورهای شمالی شاهد بارش برف و کاهش دید هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محورهای شمالی شاهد بارش برف و کاهش دید هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران مشاهده می‌شود همچنین در محور کرج – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. ترافیک در محور تهران – قم و آزادراه تهران – ساوه نیز پرحجم است.

وی در این راستا ادامه داد: در اغلب محورهای استان گیلان،خراسان شمالی و استان اردبیل در محورهایی مانند اردبیل – آستارا با بارش باران مواجه هستیم همچنین در محور پونل – خلخال و اردبیل – خلخال در محدوده گردنه اسالم بارش برف مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین افزود: با توجه به اینکه در محورهای استان‌های اردبیل، مازندران و ارتفاعات استان خراسان شمالی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است از رانندگان می‌خواهیم با نهایت دقت در این محورها به مسیر خود ادامه دهند.

وی توضیح داد: از مردم می‌خواهیم پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری 88255555 طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

وضعیت جوی تهران طی 2 روز آینده نیمه ابری خواهد بود

لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ

لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در مسیرهای شمالی

آب و هوا پایتخت امروز و فردا ابری خواهد بود

آغاز بارش باران و برف در برخی از محورهای مواصلاتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی