پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطار شهری

بیش از 40 درصد روند ساخت مترو توسط متخصصان داخلی انجام می شود

مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: بیش از 40 درصد روند ساخت قطار های مترو توسط متخصصان کشورمان صورت می گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو با اشاره به اینکه ۱۵ درصد قطعات باقیمانده ۷۰ واگن مترو تهران از گمرک بندر شهید رجایی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: بیش از 40 درصد روند ساخت قطار های مترو توسط متخصصان کشورمان صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه مترو با اشاره به اینکه ۱۵ درصد قطعات باقیمانده ۷۰ واگن مترو تهران از گمرک بندر شهید رجایی ترخیص شده اظهار کرد: به‌ منظور تجهیز ناوگان خطوط مترو در پایتخت، تعداد ۷۰ واگن خریداری‌شده بود که ترخیص این محموله از گمرک به دلیل انجام روند پرداخت هزینه‌های گمرکی و نیز ارزش افزوده با تأخیر مواجه شد.

این مقام مسئول در این راستا توضیح داد: پس از نامه‌نگاری شهردار تهران با وزیر امور اقتصادی و دارایی و همکاری صمیمانه گمرک جمهوری اسلامی ایران در نیمه نخست سال ۹۷، ۸۵ درصد از کل این محموله ترخیص شد. در ادامه و با رایزنی‌های صورت گرفته ۱۵ درصد باقیمانده نیز در تاریخ ۲۲ مهر جاری ترخیص و با ۲۲ تریلر به شرکت واگن سازی تهران جهت سرهم‌بندی قطعات تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران تشریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۴۰ درصد از روند ساخت قطار‌های مترو در تهران توسط متخصصان کشورمان بومی‌سازی شده است؛ لذا تا هنگامی‌ که صد در صد ساخت قطار‌های مترو در کشورمان بومی‌سازی شود، مجبوریم برخی از قطعات مورد نیاز را از کشور‌های خارجی تأمین کنیم که محموله ترخیص شده نیز شامل قطعاتی از این دست است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آیا کرایه تاکسی افزایش می یابد؟

عمر 50 درصد تاکسی ها پایتخت بیش از 5 سال است

تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم 13 آبان

آغاز به کار نخستین اتوبوس مجهز به اینترنت 5G در چین

بیش از 60 درصد عوارض آزادراه ها پرداخت نشده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی