پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی

ضرورت حمایت مسئولان از طرح‌های توسعه‌ ای ایران‌ خودرو تبریز

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته علاوه بر بازدید از خطوط تولید شرکت های ایدم و ایران خودرو تبریز، به سراغ شرکت چرخشگر هم رفت و از خطوط تولید آن بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید شرکت‌های ایدم و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته علاوه بر بازدید از خطوط تولید شرکت های ایدم و ایران خودرو تبریز، به سراغ شرکت چرخشگر هم رفت و از خطوط تولید آن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید شرکت‌های ایدم و ایران‌خودرو تبریز اظهار کرد: ایران خودرو تبریز از تمام ظرفیت‌های استانی برای تامین نقدینگی مورد نیاز برای افزایش تیراژ تولید و کسب سهم مناسب از بازار کشورهای همسایه استفاده کند.

وی در این راستا ادامه داد: کیفیت مستمر تولید، کاهش هزینه‌ها و رضایت ذینفعان در دستور کار این شرکت قرار گیرد.

این مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو خطاب به مدیران ایران‌خودرو تبریز اشاره کرد: برای توسعه این سایت تولیدی و استفاده از سازندگان استان طرحی جدید تدوین و اجرایی شود.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به فکر و عمل جهاد گونه بیان کرد: ایران خودرو تبریز برای استفاده از ظرفیت‌های موجود وارد حوزه‌های دیگر و به خصوص صادرات شود.

مقیمی از مسئولان استان آذربایجان شرقی خواست از طرح‌های ایران‌خودرو تبریز حمایت و زمینه توسعه آن را فراهم کنند.

وی همچنین ادامه داد: افزایش بهره‌وری، صیانت از نیروی انسانی، کاهش قیمت تمام شده محصول و ارایه خدمات پس از فروش محصول در دستور کار ایران‌خودرو تبریز قرار گیرد.

گفتنی است، در این بازدید رئیس انجمن قطعه سازان، رئیس خانه صنعت تبریز و مدیرعامل ساپکو، مدیر عامل ایران خودرو را همراهی می کردند.

چرخشگر توان تبدیل شدن به والئو ایرانی را دارد

مقیمی همچنین از شرکت چرخشگر نیز بازدید و در این راستا تشریح کرد: در اجرای این نقشه راه سهم هر یک از انجمن قطعه‌سازان تبریز، سازمان صنایع و معادن استان و ساپکو تعیین شود.

وی تصریح کرد: چرخشگر باید علاوه بر تامین نیازهای گیربکس دستی و اتوماتیک برای محصولات جدید ایران خودرو، صادرات را هم در برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

این مقام ارشد ایران خودرو با تاکید بر بر داخلی‌سازی قطعات افزود: باتوجه به توان‌مندی شرکت چرخشگر، این شرکت می‌تواند در جهاد خودکفایی قطعات مورد نیاز ایران‌خودرو کمک کند و نقشی تازه‌ای در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی از مدیران شرکت چرخشگر خواست برای کسب سهم مناسبی از بازار قطعات یدکی گیربکس در داخل و کشورهای منطقه تلاش کنند.

مدیر عامل ایران خودرو تاکید کرد: چرخشگر باید با تولید قطعات با تکنولوژی جدید، سطح فن‌آوری و تکنولوژی خود را مطابق با خودروها ارتقا دهد.

مقیمی اشاره کرد: استفاده از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این شرکت برای تولید گیربکس اتوماتیک محصولات جدید ایران خودرو در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

سمند با موفقیت از خط تولید نفت چاله آذربایجان بیرون آمد

رد شائبه احتکار توسط وزیر صنعت/ وجود تعدادی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست 

خودروهای ناقص پس از تامین قطعات کسری تحویل می شوند

تولید 100 هزار دستگاه خودرو در سایت ایران خودرو تبریز

۲ برابر شدن ظرفیت تایید نهایی در ایران خودرو تبریز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی