پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی در نمایشگاه

کاهش خودروهای ناقص موجود در پارکینگ ایران خودرو/ 301 تا شهریور 99 وارد بازار می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: زمانی که من وارد ایران خودرو شدم 67 هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ ها وجود داشت اما امروز این تعداد به 38 هزار دستگاه رسیده است. فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: زمانی که من وارد ایران خودرو شدم 67 هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ ها وجود داشت اما امروز این تعداد به 38 هزار دستگاه رسیده است.

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو در خصوص روند داخلی سازی برخی از قطعات خودرو اظهار کرذ: خوشختانه بخش قابل توجهی از قطعات داخلی سازی شده به طور مثال 57 هزار پمپ هیدرولیک نیاز داشتیم که داخلی سازی شده و هم اکنون مشکلی در این قسمت نداریم.

وی ادامه داد: زمانی که بنده وارد شدم 67 هزار خودرو ناقص در پارکینگ ها وجود داشت اما هم اکنون که من با شما صحبت می کنم این تعداد به 38 هزار دستگاه رسیده است و انشاا… این تعداد تا پایان ماه به 29 هزار دستگاه خواهد رسید.

این مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در خصوص صادرات هم اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

مقیمی در خصوص خودرو جایگزین پژو 405 تشریح کرد: هم اکنون در حال بررسی برای پلت فرم جایگزین پژو 405 هستیم. اما برای عرضه خودروهای دنا، 207 پانوراما نیز برنامه ریزی کرده ایم که ماه آینده وارد بازار شوند. همچنین قبلا وعده عرضه پژو 301 را داده بودیم. لذا برنامه داریم تا از این طریق جای خالی پژو را پر کنیم.

توانمندی شاخص اصلی ایران خودرو برای همکاری با قطعه سازان

وی در خصوص همکاری با قطعه سازان داخلی گفت: برای ما فرقی ندارد که قطعه ساز مورد نظر بزرگ است یا کوچک به این علت که واحد قطعه سازی که دیروز کوچک بوده اند امروز به یک واحد صنعتی بزرگ تبدیل شده لذا توانمندی برای ما شاخص اصلی همکاری با قطعه سازان است به همین علت هر قطعه سازی که بتواند مسئله و مشکل امروز ما را رفع کند با آن همکاری خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: قرار بود تا روز گذشته در تبریز میز تعمیق ساخت داخل برگزار شود اما بنا به دلایلی صورت نگرفت امروز قطعا تصمیم برای برگزاری این میز توسط وزیر صمت انجام خواهد شد.

301 تا شهریور 99 وارد بازار می شود

وی توضیح داد: همکاران ما برای داخلی سازی پروژه 301 بسیج شده اند و برنامه داریم این خودرو را تا سال آینده با نامی جدید به بازار عرضه کنیم لازم به ذکر که بخش قابل توجهی از اقدامات ما متمرکز شده تا سهم داخلی سازی در این خودرو بیشتر باشد تا در شرایطی که در آن قرار داریم بتوانیم با پلت فرم این خودرو محصولاتی دیگری هم به بازار عرضه کنیم.

مقیمی در خصوص زمان عرضه خودرو 301 به بازار اشاره کرد: خودرو 301 تا شهریور ماه سال 99 به بازار عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعا وعده هایی درخصوص تحویل و پیش فروش خودرو داده ایم و حتما در زمان اعلام شده به آن عمل خواهیم کرد اما بهرحال از گذشته تعهداتی داده شده که امروز تمام توان همکاران و بنده بر این است تا این تعهدات انجام شود.

انتهای پیام/

حضور مدیرعامل ایران خودرو در چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از فردا

ضرورت حمایت مسئولان از طرح‌های توسعه‌ ای ایران‌ خودرو تبریز

آماده نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در سطح كشور هستيم

آغاز طرح پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو از فردا ساعت 11

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی