پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات خودرو

120 میلیون یورو قرارداد تولید انواع قطعات خودرو با شرکت داخلی نهایی شد

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از نهایی شدن حدود 120 میلیون یورو قرارداد انواع مختلف قطعات خودرو با شرکت های داخلی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد باقر عالی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران روز گذشته در حاشیه افتتاحیه ششمین دوره نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از نهایی شدن حدود 120 میلیون یورو قرارداد انواع مختلف قطعات خودرو با شرکت های داخلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد باقر عالی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران روز گذشته در حاشیه افتتاحیه ششمین دوره نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهار کرد: راهبرد امسال وزارت صنعت رونق تولید است و برنامه عملیاتی رونق تولید بر اساس تاکید مقام معظم رهبری نهضت داخلی‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه میز سوم داخلی‌سازی قرار بود روز گذشته در تبریز همزمان با افتتاح نمایشگاه برگزار شود، بیان کرد: اما به دلیل وقوع زلزله برگزاری آن به تعویق افتاد.

این مقام مسئول با توضیح اینکه در سال جاری حدود 120 میلیون یورو قرارداد تولید انواع مختلف قطعات خودرو با شرکت‌های داخلی نهایی شده است، ادامه داد: راهبرد نهضت داخلی رسیدن به 10 میلیارد دلار تا پایان سال 1400 است.

عالی اشاره کرد: این کلان برنامه دارای زیر پروژه‌های اجرایی کاملا دقیق است که در حال اجرا و پیگیری است.

وی افزود: قدم به قدم با به هم رسانی نیازها و تولیدکنندگانی که دارای قابلیت هستند و مطمئن هستند که می‌توانند نیاز شرکت‌ها را تامین کنند، قراردادی بین شرکت‌ها منعقد شود و در وزارت صنعت پیگیری و تبدیل به ساخت داخل می‌شود.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پس از تکمیل ساخت، این قطعات و نصب شدن روی محصولات داخلی، حتما شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.

وی در این راستا ادامه داد: شرکت‌های خودروساز برای تمامی قطعه‌سازان برنامه دارند و امسال وضعیت نسبت به سال قبل بهتر است.

انتهای پیام/

مدیرعامل ایران خودرو از غرفه کروز بازدید کرد/ داخلی سازی نسل جدید ECU توسط کروز

حضور مدیرعامل ایران خودرو در چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از فردا

ضرورت حمایت مسئولان از طرح‌های توسعه‌ ای ایران‌ خودرو تبریز

آماده نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در سطح كشور هستيم

آیا تعرفه واردات خودرو در آمریکا مجددا افزایش می یابد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی