پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلودگی هوا

هوای پایتخت همچنان ناسالم است

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا پایتخت بر روی عدد 116 قرار دارد و این عدد گویا ناسالم بودن هوا تهران است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 116 قرار گرفته و هوا برای […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا پایتخت بر روی عدد 116 قرار دارد و این عدد گویا ناسالم بودن هوا تهران است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 116 قرار گرفته و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است همچنین این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 101 قرار داشت و هوا ناسالم بود.

به توصیه پزشکان افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل در روزهای آلوده بکاهند.

تهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 177 روز هوای سالم، 32 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است؛ این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش پایتخت 13 روز هوای پاک، 195 روز هوای سالم و 27 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

برخی از کارشناسان بر این باورند که اجرای طرح کاهش آلودگی هوا موجب افزایش تردد خودروها در پایتخت و تشدید آلودگی هوا در تهران شده است ناگفته نماند که این موضوع توسط مدیران شهری رد می شود و علت را وارونگی دما و طبیعی می‌دانند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

دمای هوا مناطق زلزله زده به زیر صفر خواهد رسید

هوا تهران همچنان ناسالم است

گروه های حساس امروز از خانه بیرون نیایند

آب و هوا پایتخت امروز و فردا ابری خواهد بود

وضعیت هوای پایتخت سالم است

عوامل تاثیرگذار در آلودگی هوا چیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی