پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران-سفرهای درون شهری

وضعیت ترافیک تهران بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده/ وضعیت هوای پایتخت برای شهروندان ملموس است

عضو شورای شهر تهران گفت: وضعیت هوا و ترافیک برای شهروندان ملموس است،ر من به عنوان یک شهروند هنگام تردد در خیابان‌ها و معابر تهران احساس نمی‌کنم ترافیک بهتر شده بلکه وضعیت بدتر هم شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت نظری عضو شورای شهر تهران با توجه به شدت آلودگی هوا تهران […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

عضو شورای شهر تهران گفت: وضعیت هوا و ترافیک برای شهروندان ملموس است،ر من به عنوان یک شهروند هنگام تردد در خیابان‌ها و معابر تهران احساس نمی‌کنم ترافیک بهتر شده بلکه وضعیت بدتر هم شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت نظری عضو شورای شهر تهران با توجه به شدت آلودگی هوا تهران و موج انتقاداتی که نسبت به طرح ترافیک جدید شده است بیان کرد: متأسفانه طرح جدید ترافیکی تحت عنوان طرح کاهش آلودگی هوا نتوانسته منجر به بهتر شدن وضعیت هوا و ترافیک تهران شود.

به گفته وی، وضعیت هوا و ترافیک برای شهروندان ملموس است ولی معاون شهردار تلاش کرده با ارائه ارقام و اعدادی که نیاز به بررسی بیشتر دارد تأکید کند طرح جدید ترافیکی موفق بوده است.

نظری در این راستا اشاره کرد: من به عنوان یک شهروند هنگام تردد در خیابان‌ها و معابر تهران احساس نمی‌کنم ترافیک بهتر شده بلکه وضعیت بدتر هم شده است. همچنین بر اساس اعلام شاخص‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نسبت به سال گذشته تعداد روزهای ناسالم و آلوده افزایش یافته است.

عضو شورای شهر تهران همچنین تشریح کرد: در تابستان زمانی که در مورد طرح جدید ترافیک تذکر دادیم توجیه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزایش ازن به دلیل تابش بیشتر نور خورشید بود ولی الان با کاهش دمای هوا نمی‌توان پذیرفت که ازن مقصر آلودگی است.

وی اشاره کرد: به نظرم توجیهات محسن پورسیدآقایی معاون شهردار قابل پذیرش نیست و آقای حناچی باید به تذکرات شورای شهری‌ها در این زمینه ورود جدی داشته باشد تا مجبور نشویم از اختیار قانونی خود که همان طرح سوال از شهردار است استفاده کنیم.

این عضو شورای شهر اشاره کرد: البته مطمئن هستیم که شهردار تهران تدبیر لازم را در زمینه طرح جدید ترافیک انجام می‌دهد و آن را تعیین تکلیف خواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

دمای هوا مناطق زلزله زده به زیر صفر خواهد رسید

کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی روز دوشنبه و سه شنبه در سطح شهر تردد نکنند

هوا تهران همچنان ناسالم است

اگر مسائل طرح کاهش آلودگی هوا رفع نشود قطعا اصل طرح زیر سوال می رود

ایستگاه مترو امام حسین در مراحل پایانی ساخت

رشد 30درصدی ترافیک در محدوده طرح ترافیک در پنجشنبه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی