پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزمون ایساکو

شرکت ایساکو آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

آزمون سراسری شرکت ایران‌خودرو، به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، به دو صورت الکترونیکی و حضوری در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش که از ۱۸ آبان سال جاری […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

آزمون سراسری شرکت ایران‌خودرو، به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، به دو صورت الکترونیکی و حضوری در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش که از ۱۸ آبان سال جاری آغاز شده، تا ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد یافت و پس از آن نیز، بخش حضوری آزمون در روزها ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این آزمون ۴۸۹۶ نفر به صورت حضوری و ۲۸۴۰ نفر به صورت الکترونیکی شرکت کرده‌اند که در بخش الکترونیکی آزمون، مدیران خدمات پس از فروش، مسئولین امور مشتریان، مسئولین انبار و کارشناسان پذیرشِ شاغل در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، به رقابت با هم‌قطاران خود می‌پرازند، در بخش حضوری نیز کارشناسان فنی و استادکاران (مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزکار) رقابت خواهند کرد.

برای شرکت در بخش الکترونیکی آزمون، شرکت کنندگان، از طریق مراجعه به سایت آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو www.isacoelearning.ir، در تاریخ و زمانِ تعیین شده و در نوبت‌های متفاوت برای هر یک از چهار شغل مورد نظر، به سوالات فنی و تخصصی، به‌صورت الکترونیکی پاسخ می‌دهند.

از مزایای برگزاری این آزمون‌ها تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو در خصوص به‌روزآوری دانش تخصصی نیروی انسانی و تقویت فرهنگ یادگیری است. همچنین برگزاری الکترونیکی دوره‌ها و آزمون‌ها کاهش قابل توجه زمان و هزینه‌های آموزش و آزمون را در پی دارد.

نتایج این آزمون‌ها بر امتیاز خبرگی افرادِ شرکت کننده، تاثیر مستقیم داشته و هدفِ کلی از برنامه‌ریزی و اجرای این آزمون‌ها علاوه بر «ارتقاء هر چه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل»، ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو و افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش است.

گفتنی است این آزمون از سال ۱۳۸۷ در شرکت ایساکو برگزار شده و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی در یک آزمون مورد پایش و بررسی قرار گرفته است، اما طی سال‌های اخیر، همگام با فراگیر شدن سیستم‌های آموزش و آزمون مجازی، این آزمون به دو صورت الکترونیک و حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نمایندگی‌های منتخب ایران‌ خودرو جمعه‌ها باز است

نظارت مديران ايساكو برارائه خدمات به مسافران تعطيلات تابستاني

طرح ویژه خدمت رسانی ایساکو برای روزهای میانی خرداد ماه

شرکت ایساکو ” کاروان مهر ” را به مناطق محروم مرزی برد

ارائه برنامه های خلاقانه در خدمات پس از فروش برای جلب رضايت مشتريان

بازديد مديران ارشد خدمات پس از فروش ايران خودرو از نمايندگي هاي استان مركزي

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی