پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو6

عرضه دوباره آریزو 6 به بازار

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا خودرو سدان آریزو 6 که سال گذشته از آن رونمایی کرد را مجددا به بازار خودرو کشور عرضه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو اواخر سال گذشته سدان زیبا و لوکس خود را با توجه به شرایط موجود با تعداد محدود به بازار عرضه کرد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا خودرو سدان آریزو 6 که سال گذشته از آن رونمایی کرد را مجددا به بازار خودرو کشور عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو اواخر سال گذشته سدان زیبا و لوکس خود را با توجه به شرایط موجود با تعداد محدود به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

با توجه به مسائل موجود برای مدتی عرضه این سدان جذاب و زیبا متوقف گردید، حال با توجه به تقاضای بالا برای این خودرو شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا دوباره عرضه این خودرو را آغاز کند.

آریزو 6، مدرن ترین سدان شرکت چری بوده که در بازار و برای رقابت با خودروهای همچون مزدا3 ، هیوندای النترا و کیا سراتو خود را آماده کرده است که در شرایط فعلی بازار می تواند علاقمندان یک خودرو سدان لوکس و مدرن را به خود جذب کند.

این سدان جذاب چری از موتوری مشابه با تیگو 7 که 1.5 لیتری توربو به قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن بر متر بوده بهره می برد.

همچنین این خودرو دارای مجموعه کاملی از آپشن های ایمنی و رفاهی است.

ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی، سیستم پایداری الکترونیکی ( ESP) ، سیستم کنترل ضد لغزش (TCS) ، کنترل در سر بالایی (HHC)، سیستم اتوهلد ، ترمز پارک برقی ، فرمان برقی ، دوربین 360 تعدادی از آپشن ها و امکانات آریزو 6 است.

لازم به ذکر است که مدل های جدید این خودرو  با آپشن هایی چون صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو بر اساس تقاضای بازار ایران عرضه می شود.

از سوی دیگر این خودرو نیز مانند دیگر محصولات برند چری، از گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان برخوردار است.

انتهای پیام/

خودروسازان کرمانی در مقابل مشکلات ایستاده اند

شرایط فروش تعدادی از محصولات مدیران خودرو اعلام شد

مدیریت و برنامه ای مدون، عامل موفقیت مدیران خودرو در شرایط بحرانی فعلی

شرایط فروش محصولات چری اعلام شد

کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

مدیران خودرو در صدر رضایت مندی مشتریان برای سومین دوره پیاپی

فروش محصولات ام وی ام با تسهیلات ویژه

برچسب‌ها : آریزو 6آمار تولید سالیانه مدیران خودروآمار تولید مدیران خودروآپشن های آریزو 6ارتقا سطح رضایت مشتریان از مدیران خودرواطلاعیه مدیران خودروافزایش قیمت محصولات مدیران خودروامکانات رفاهی آریزو 6بازار خودروتاریخ تحویل محصولات مدیران خودروتاریخ فروش آریزو 6تامین قطعات محصولات مدیران خودروتحویل محصولات مدیران خودروتست جاده ای محصولات مدیران خودروتست درایو چری آریزو 6توسعه محصولات مدیران خودروثبت نام محصولات مدیران خودروخرید آریزو 6خرید و فروش آریزو 6خودروسرویس اولیه محصولات مدیران خودروشرایط فروششرایط فروش آریزو 6شرایط فروش محصولات مدیران خودروشرکت مدیران خودروعرضه دوباره آریزو 6فروش آریزو 6فروش اقساطی محصولات مدیران خودروفروش خودروفروش خودروهای چریفروش خودروهای چینیفروش فوری محصولات مدیران خودروفروش ویژه محصولات مدیران خودروقیمت آریزو 6قیمت محصولات مدیران خودرومحصولات مدیران خودرومحصولات چریمدیران خودروموعد تحویل محصولات مدیران خودروچری آریزو 6

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی