پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

تاکنون 48 میلیون کارت سوخت صادر شده است

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 24 میلیون وسیله نقلیه در شهر تردد می کند، اما تاکنون حدود 48 میلیون کارت سوخت صادر شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر وکیل زاده مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه وزارت نفت برای تمام خودروها بدون استثنا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 24 میلیون وسیله نقلیه در شهر تردد می کند، اما تاکنون حدود 48 میلیون کارت سوخت صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر وکیل زاده مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه وزارت نفت برای تمام خودروها بدون استثنا کارت سوخت صادر کرده است گفت: ما حدود 24 میلیون خودرو و موتور سیکلت در حال تردد در کشور داریم، اما تاکنون حدود 48 میلیون کارت سوخت صادر شده است.

وی در این راستا بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که برای همه دست کم یک بار کارت صادر شده و به طور میانگین برای هر خودرو یا موتور سیکلت با توجه به تقاضاهای المثنی دو بار کارت سوخت صادر شده است.

این مقام مسئول گفت: حالا اگر به هر دلیلی مالکان کارت خود را در دسترس ندارند باید تقاضای المثنی بدهند.

600 هزار کارت سوخت صادر شده در باجه های پست معطل ماند

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه تقریبا برای تمامی تقاضاهای کارت المثنی، کارت سوخت صادر شده است تصریح کرد: با این وجود 600 هزار کارت از کارت‌هایی که اخیرا صادر شده در باجه‌های معطله پست مانده است.

وکیل زاده ادامه داد: این بدان معنی است که پست دو بار برای تحویل کارت سوخت به آدرس داده شده مراجعه کرده، اما به دلیل نبود فرد در محل سکونتش و یا به دلیل نداشتن کارت ملی و مدارک کافی احراز هویت، کارت به باجه پست برگردانده شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای راحتی این دسته از مالکان نحوه پیگیری کارت را متمرکز کرده ایم تشریح کرد: قبلا این افراد باید به درگاه اینترنتی «ای پلیس» مراجعه می‌کردند و پس از وارد کردن پلاک خودرو بارکد کارت سوخت را می‌گرفتند سپس به درگاه پست مراجعه و با وارد کردن بارکد محل باجه معطله کارت سوخت خود را پیدا می‌کردند، اما الان همه این مراحل در درگاه‌ «ای پلیس» متمرکز شده است و افراد به محض اینکه به این درگاه مراجعه و پلاک خود را وارد کنند بارکد و متعاقبا باجه‌ای که کارت شان در آنجا وجود دارد معرفی خواهد شد.

وی اشاره کرد: بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم با مراجعه به درگاه epolice.ir باجه معطله کارت خود را دریافت کرده و با در دست داشتن مدارک هویتی برای تحویل گرفتن کارت خود در اسرع وقت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دولت باید بابت اقدام غیرقانونی محدود کردن سوختگیری پاسخگو باشد

کارت سوخت را از دفاتر پلیس + 10 دریافت کنید

پایان مهلت استفاده از 4 رقم آخر کد ملی برای رمز کارت سوخت شخصی

سقف سوختگیری با کارت سوخت شخصی 250 لیتر در ماه است

کارت سوخت شخصی سهمیه بندی نشده است

رمز کارت های سوخت سوخت تنها تا آخر مهر، 4 رقم آخر کد ملی است

8 درصد مردم از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند

برچسب‌ها : آمار کارت سوخت توزیع شدهاتصال کارت سوخت به کارت بانکیاثرات اجباری شدن استفاده از کارت سوختاجباری شدن کارت سوختاحیای مجدد کارت سوختاحیای کارت سوختاخذ کارت سوختارسال کارت سوختاستعلام کارت سوختاستفاده از کارت سوختاستفاده از کارت سوخت جایگاه داراناطلاع از وضعیت کارت سوختالزام استفاده از کارت سوختالزام استفاده از کارت سوخت شخصیالزامی شدن استفاده از کارت سوختالمثنی کارت سوختتاثیرات اجرایی شدن کارت سوختتاثیرات سوختگیری با کارت سوخت جایگاه دارانتحویل کارت سوختتعداد کارت سوخت های توزیع شدهتعداد کارت سوخت های موجودثبت نام کارت سوختثبت نام کارت سوخت المثنیثبت نام کارت سوخت خودروثبت نام کارت سوخت موتورسیکلتجزئیات روند دریافت کارت سوخت المثنیجزییات ثبت نام کارت سوختدریافت کارت سوختدریافت کارت سوخت از پلیس +10دریافت کارت سوخت خودرودریافت کارت سوخت موتورسیکلترمز کارت سوختروش بازیابی رمز کارت سوختروش های ثبت نام کارت سوختروند تحویل کارت سوختزمان اجباری شدن استفاده از کارت سوختزمان بندی ثبت نام کارت سوختسامانه کارت سوختسوختگیری با کارت سوخت شخصیصدور کارت سوختصدور کارت سوخت المثنیمیزان کارت سوخت موجود در کشورهزینه صدور کارت سوختکارت سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی