پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

حجم نقدینگی خودروسازان کاهش یافته است

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، کاهش حجم نقدینگی و عدم ارائه تسهیلات به خودروسازان فشار زیادی به تولیدکنندگان این صنعت وارد کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان مشکل نقدینگی دارند و وام نیز به آن‌ها کمتر داده شده […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، کاهش حجم نقدینگی و عدم ارائه تسهیلات به خودروسازان فشار زیادی به تولیدکنندگان این صنعت وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان مشکل نقدینگی دارند و وام نیز به آن‌ها کمتر داده شده است. در نتیجه همین عامل فشار زیادی به خودروسازان می‌آورد ضمن این که بدهی‌های قبلی زیادی دارند. در حال حاضر بانک‌ها کمی سخت‌تر وام می‌دهند همچنین این که ورود مجدد دلالان به بازار نیز بر افزایش قیمت خودرو در مدت اخیر تاثیر گذاشته است.

وی با اشاره به قیمت خودرو در بازار تشریح کرد: مردم قدرت خرید ندارند در نتیجه افزایش قیمت توجیهی ندارد. افرادی که خودرو می‌خرند از آن استفاده‌ای نمی‌کنند و مصرف‌کننده واقعی توان پرداخت چنین مبالغی را ندارد. شرایط قیمت خودرو تا پایان سال به مدیریت دولت بستگی دارد و اگر بخواهد می‌تواند نرخ را پایین بیاورد.

انتهای پیام/ منبع: گسترش نیوز

افزایش قیمت خودرو در بازار هیچ ارتباط و نفعی برای خودروسازان ندارد

عرضه دوباره آریزو 6 به بازار

استقبال مردم از غرفه کروز و رايزكو در سالن ۳۵ نمايشگاه بين المللي

سه محصول، جايگزين پژو 405 جي.ال.ايكس می شوند

داخلی سازی سنسور اکسیژن در دستور کار شرکت صنایع تولیدی کروز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی