پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید دنا

عبور تجاری سازی روزانه محصولات گروه صنعتی ايران خودرو از مرز 2800 دستگاه

گروه صنعتی ايران خودرو موفق شد،‌ تكميل و تجاری سازی محصولات را از تعداد 1190 دستگاه در ابتداي شهريورماه به 2826 دستگاه در روز 23 آبان ماه برساند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همت بلند و تلاش شبانه روزي كارگران خطوط توليد،‌ مديريت صحيح منابع،‌ تدارك وسيع در زنجيره تامين گروه صنعتي ايران خودرو […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

گروه صنعتی ايران خودرو موفق شد،‌ تكميل و تجاری سازی محصولات را از تعداد 1190 دستگاه در ابتداي شهريورماه به 2826 دستگاه در روز 23 آبان ماه برساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همت بلند و تلاش شبانه روزي كارگران خطوط توليد،‌ مديريت صحيح منابع،‌ تدارك وسيع در زنجيره تامين گروه صنعتي ايران خودرو و همدلي و همراهي سازندگان سبب شد اين موفقيت رقم خورده و ركوردي تازه در تجاري‌سازي خودروهاي ناقص ايران خودرو به ثبت برسد.

كاهش تعداد خودروهاي ناقص، تكميل و افزايش عرضه به بازار كه منجربه كاهش تعهدات به مشتريان مي شود، از دستاوردهاي اين اقدام به حساب مي‌آيد.

در روزهاي اخير روند تكميل خودروها شتاب بيشتري گرفته و طبق برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري صورت گرفته، تعداد خودروهاي كسري‌دار كف كارخانه در پايان آبان ماه به كم‌تر از 30 هزار دستگاه و تا دي ماه به صفر خواهد رسيد.

انتهای پیام/

ایران خودرو تولید 17 قطعه با فناوری پیشرفته را به صنعتگران داخلی سپرد

موتور ديزلی 457 و گيربكس 16سرعته داخلی سازِی می شود

افزایش قیمت خودرو در بازار هیچ ارتباط و نفعی برای خودروسازان ندارد

شرکت ایساکو آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو از فردا آغاز می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی