برگزاری بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور

یازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور مهارت‌سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از 18 تا 23 آبان ماه به صورت الکترونیکی و کتبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در یازدهمین سال برگزاری این امتحان، در بخش کتبی، 7736 نفر به صورت هم‌زمان، در روزهای 22 و 23 آبان‌ماه در 20 حوزه دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور به رقابت پرداختند.

هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو شود.

گزارش خودرو

به دلیل اهمیت بسیار بالای رضایت‌‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌‌خودرو، طراحی سوالات در این آزمون همچون سال‌های گذشته، با دقت بسیار بالا و با حساسیت ویژه‌ای در کارگروه‌های مختلف طرح شد، تا به شکلی کامل، دانش و اطلاعات فنی شرکت‌کنندگان را ارزیابی کرده و استادکاران و کارشناسان فنی به توجه به امتیاز خبرگی به دست آمده از نتایج آزمون، در جایگاه‌های بالاتر خدماتی قرار گیرند.

سوالات آزمون حضوری امسال با شبیه‌سازی فرآیند عیب‌یابی و تعمیرات طراحی شد و منابع آن، مشتمل بر «جزوات آموزشی»، «مستندات فنی و تعمیراتی» بود.

انتهای پیام/

شرکت ایساکو آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

اعزام گروه های امدادی ایساکو به محل وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برای پنجمین سال متوالی توسط ایساکو

ارائه 8 هزار و 300 خدمت توسط ایساکو در ایام اربعین

راه اندازی سرویس ماشینم کجاست در اپلیکیشن ایساکو

آغاز عملیات اجرایی «خیمه زدیم راه را…» خدمات پس از فروش ایران خودرو

تعمیرگاه تخصصی بهنام سفرباتو KTL داتیس MVM x22 آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!