پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هم اکنون درآمد لازم برای توسعه حمل و نقل عمومی از محل افزایش نرخ بنزین حاصل می شود لذا می توان اقداماتی در این راستا انجام داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص اینکه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هم اکنون درآمد لازم برای توسعه حمل و نقل عمومی از محل افزایش نرخ بنزین حاصل می شود لذا می توان اقداماتی در این راستا انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص اینکه تا چه میزان احتمال افزایش نرخ کرایه وجود دارد اظهار کرد: شهرداری باید در این زمینه لایحه‌ای بیاورد اما به نظر نمی‌رسد که این کار را انجام دهد و احتمالا همراه با بودجه و در پایان سال نسبت به این لایحه اقدام می‌کند.

وی در این راستا ادامه داد: حالا که تصمیم بر سهمیه‌بندی صورت گرفته بهترین راه این است که بخشی از درآمدهای دولت از این محل، صرف حمل و نقل عمومی شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این‌که دولت می‌تواند با تزریق بودجه، حمل و نقلی ارزان، آسان و قابل دسترس به مردم بدهد و از این راه به مردم کمک کند، گفت: همان طور که مواد غذایی و ارزاق ضروری است، داشتن یک حمل و نقل مناسب نیز حق مردم است و از آنجایی که تا پیش از این مسئولین و سیاست‌گذاران می‌گفتند پول نداریم، اما حالا این درآمدها حاصل شده و می‌توانند آن را در قالب کمک به حمل و نقل عمومی به خصوص رانندگان تاکسی هزینه کنند.

علیخانی با بیان این‌که ما نمی‌توانیم از جیب رانندگان تاکسی برای دیگران هزینه کنیم، ادامه داد: دولت باید به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/

ایستگاه مترو مولوی آذرماه بهره برداری می شود

ظرفیت داخلی سازی مترو تا 80 درصد در کشور وجود دارد

نرخ عوارض آزادراه بسیار گران است

اطلاعات مکان محور زیربنای توسعه حمل و نقل

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت مترو در منطقه 22

ناوگان حمل و نقل شهری در مسیر نوسازی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی