پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مصرف بنزین

چرایی ایجاد شدن صف های طولانی در جایگاه های سوخت

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه جایگاه های سوخت؛ بروز برخی حواشی ها و تغییرات موجب شده تا روند سوخت رسانی مختل شود و همین امر سبب ایجاد صف های طولانی در جایگاه های سوخت شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد عطاپور عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌های سوخت با توضیح اینکه روند […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه جایگاه های سوخت؛ بروز برخی حواشی ها و تغییرات موجب شده تا روند سوخت رسانی مختل شود و همین امر سبب ایجاد صف های طولانی در جایگاه های سوخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد عطاپور عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌های سوخت با توضیح اینکه روند سوخت‌رسانی به جایگاه ها به سبب وجود برخی حواشی ها و تغییرات مخنل شده است اظهار کرد: اجرای سهمیه‌بندی و دو نرخی شدن بنزین مشکلاتی را برای جایگاه‌داران به وجود آورد که وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باید راهکارهایی را برای حل این مساله تدوین کنند؛ چرا که استمرار سوخت‌رسانی نیازمند تدبیر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه لازم است به مساله‌ی کارمزد، تحمیل هزینه‌های اداری و استهلاک در جایگاه‌ها توجه شود اشاره کرد: انتظار می‌رفت که شرکت ملی پخش قبل از اعلام این تصمیم با جایگاه‌داران مشورت کند تا تدابیر لازم برای سروسامان دادن به این موضوع در نظر گرفته شود.

وی در این راستا گفت: این موضوع که در حال حاضر نمی‌دانیم برای خرید سوخت چه رقمی باید پرداخت کنیم، ابهام زیادی را برای این بخش به وجود آورده که لازم است به این مساله توجه شود.

انتهای پیام/

آزادسازی قیمت بنزین به نفع مردم است/ کاهش مشهود قاچاق بنزین

اعلام سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری

افزایش قیمت بنزین تنها شایعه و گمانه زنی است

بنزین توزیع شده استاندارد است / خروج خودروهای غیر استاندارد از چرخه تولید

بنزین سوپر در پالایشگاه های کشور تولید و توزیع می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی