پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آب و هوای تهران

هوا پایتخت سالم است

پس از بارش هایی که طی 2 روز گذشته در پایتخت کشور رخ داده است؛ شاخص کیفیت هوا تهران امروز روی عدد 76است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 76 قرار گرفته و هوا سالم است. همچنین این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

پس از بارش هایی که طی 2 روز گذشته در پایتخت کشور رخ داده است؛ شاخص کیفیت هوا تهران امروز روی عدد 76است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 76 قرار گرفته و هوا سالم است. همچنین این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 69 قرار داشت و هوای تهران سالم بود.

پایتخت از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 179 روز هوای سالم، 37 روز هنوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش تهران 14 روز هوای پاک، 200 روز هوای سالم و 28 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

هفته گذشته وضعیت هوای تهران ناسالم و آلوده بود که کارشناسان و برخی از اعضای شورای شهر دلیل آن را اجرای طرح‌های جدید ترافیک اعلام کردند ولی مدیران شهری آن را رد و وارونگی دما را تنها علت آلودگی دانستند.

همچنین پیروز حناچی شهردار تهران برای برون رفت از مشکل آلودگی هوا گفت باید دعا کنیم باد بوزد و باران ببارد که البته وقوع بارش برف وباران نیز برای شهراداری دردسرساز شد و قصور برخی مدیران شهری خاطی باعث قفل ترافیکی در اکثر بزرگراه‌های پایتخت شد.

انتهای پیام/

آماده باش ماموران پلیس راهور تا روز چهارشنبه

غافلگیر نشدیم؛ در ترافیک ماندیم!/ واکنش عجیب شهرداری به مشکلات ترافیکی پس از بارش برف

شاخص کیفیت هوا تهران به عدد 41 رسید

هوای تهران همچنان برای گروه های حساس ناسالم است

ریه های تهرانی ها همچنان میزبان هوا آلوده/ مراجعه 2160 بیمار قلبی-تنفسی به مراکز اورژانس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی