پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران

شهردار ناحیه 5 منطقه یک شهرداری تهران عزل شد

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از عزل دومین شهردار ناحیه منطقه یک به دلیل قصور در انجام وظایف مربوط به برف‌روبی در دو روز پیش پایتخت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران حبر داد: شهردار ناحیه 5 منطقه یک تهران امروز […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از عزل دومین شهردار ناحیه منطقه یک به دلیل قصور در انجام وظایف مربوط به برف‌روبی در دو روز پیش پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران حبر داد: شهردار ناحیه 5 منطقه یک تهران امروز با حکم سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک به دلیل تأخیر در انجام وظایف محوله در برف 2 روز پیش پایتخت عزل شد.

وی در این راستا ادامه داد: در مورد اینکه تعداد دیگری از شهرداران نواحی منطقه یک برکنار شوند در حال حاضر تصمیمی گرفته نشده، ولی شهردار منطقه مانند مربی فوتبال بوده که هرکدام از بازیکنان آن که شهرداران نواحی هستند نتوانند خود را با شرایط تطبیق دهند، مجبور به جایگزین کردن افراد جدید می‌شود.

صالحی فیروزآبادی گفت: معاون خدمات شهری ناحیه 5 سرپرست شهرداری ناحیه 5 منطقه یک شد.

علی عطا سخنگوی شورای شهر تهران روز گذشته اعلام کرد: در جلسه هم اندیشی با شهردار تهران از وی درخواست کرده‌ایم که با مدیران خاطی برخورد و آنها را عزل کند.

گفته می‌شود عزل تعداد دیگری از مدیران نیز در دستور کار قرار گرفته و خبر آن به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع : فارس

غافلگیر نشدیم؛ در ترافیک ماندیم!/ واکنش عجیب شهرداری به مشکلات ترافیکی پس از بارش برف

تهران با کسری 50 هزار پارکینگ مواجه است

عوارض ورود غیرقانونی به طرح زوج و فرد 97 حذف می شود

افزایش 23 درصدی نرخ کرایه با توجه به تورم زیاد نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی