پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سهمیه بندی بنزین-کارت سوخت

بیش از 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خودروهای شخصی ذخیره نمی شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سقف ذخیرسازی بنزین در کارت های سوخت 360 لیتر است که بعد از گذشت 6 ماه پر شده و بعد از آن می سوزد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر وکیل‌زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص وضعیت کارت سوخت خودروهای بالای […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سقف ذخیرسازی بنزین در کارت های سوخت 360 لیتر است که بعد از گذشت 6 ماه پر شده و بعد از آن می سوزد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر وکیل‌زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص وضعیت کارت سوخت خودروهای بالای 30 سال کارکرد بیان کرد: اگر اسم اینها را خودرو فرسوده بگذاریم کارگروهی روی این موضوع کار می‌کند و نیت همه این است که برای این خودروها تمهید موثری اندیشیده شود؛ راهش را کم و بیش پیدا کردیم وقتی مصوب شد اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی با توجه به سقف میزان ذخیره بنزین در کارت های سوخت اشاره کرد: 360 لیتر در 6 ماه به ازای خودروی شخصی سواری تعلق می‌گیرد تا این میزان سوخت می‌توانند به اندازه  6 ماه در کارت خود ذخیره کنند و پس از آن می‌سوزد.

سهمیه سوخت به هر 2 خودرو مالکان 2 خودرو تعلق می گیرد

این مقام مسئول در خصوص سهمیه بنزین مالکان 2 خودرو بیان کرد: هم اکنون به هر 2 خودرو شخصی سهمیه تعلق می‌گیرد.

وکیل‌زاده در این راستا ادامه داد: در حال حاضر این سهمیه به چند خودرو برای یک فرد اختصاص می‌یابد زمان می‌برد تا شناسایی کنیم که مثلا از چهار خودرو یک فرد به کدام آن سهمیه بدهیم. زمان کوتاهی این کار انجام می‌شود و نهایتا سهمیه به یک خودرو داده خواهد شد.

معاون وزیر نفت با اشاره به چگونگی تشخیص وانت بار کم مصرف از پر مصرف و تخصیص سهمیه بنزین به آن ها توضیح داد: پشت کارت خودرو کم مصرف یا پرمصرف بودن آن درج شده است در عین حال اطلاعیه دادیم برای خودروهایی که پشت کارت آنها عنوان کم مصرف یا پرمصرف مشخص نیست می‌توانند به سایت مراجعه کنند؛ آنجا توضیح داده شده است.

وی همچنین با بیان هزینه تمام شده بنزین اشاره کرد: پالایشگاه‌های داخل کشور بنزین را تولید می‌کنند و آنها به نرخ فوب خلیج فارس به دولت می‌فروشند. اکنون نرخ فوب خلیج فارس بنزین 44 تا 45 سنت دلار است. به این نرخ دولت یارانه می‌دهد و با قیمت‌های کنونی به دست مردم می‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

اعلام سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری

سقف ذخیره سازی بنزین در کارت سوخت 360 لیتر خواهد بود

تاکنون 48 میلیون کارت سوخت صادر شده است

سقف سوختگیری با کارت سوخت شخصی 250 لیتر در ماه است

مردم همچنان از کارت سوخت جایگاه داران برای سوختگیری استفاده می کنند

برچسب‌ها : آمار مصرف بنزینآمار مصرف بنزین سوپراجباری شدن استفاده از کارت سوختاحیای مجدد کارت سوختاحیای کارت سوختاخذ کارت سوختاستفاده از کارت سوخت جایگاه دارانافزایش مصرف بنزینالزام استفاده از کارت سوخت شخصیالزامی شدن استفاده از کارت سوختبازگشت کارت سوختبنزینبیشترین میزان مصرف بنزینتاثیرات اجرایی شدن کارت سوختتخصیص سهمیه بنزین به خانوارهارشد مصرف بنزینرکورد مصرف بنزینسقف ذخیره سازیسقف ذخیره سازی بنزین در کارت سوختسهمیه بندی بنزینسهمیه بندی بنزین تاکسیسهمیه بنزینسهمیه بنزین تاکسی هاسهمیه بنزین خودروهای شخصیسهمیه بنزین وانت بارسوختگیری با کارت سوخت شخصیعلت سهمیه بندی بنزینمتوسط مصرف بنزینمحدودیت مصرف بنزینمصرف بنزینمصرف بنزین با کارت سوختمصرف بنزین در کشورمصرف بنزین کشورمیزان استفاده از کارت سوخت شخصیمیزان سهمیه بنزین تاکسیمیزان مصرف بنزینمیزان مصرف بنزین کشورهدفمندسازی مصرف بنزینکارت سوختکارت سوخت شخصیکارت های سوختکاهش مصرف بنزینکنترل مصرف بنزین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی