پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قبادی

معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت مطرح کرد؛ ثبات قیمت برای ۸۰ درصد کالا‌های کشور/ شروع ذخیره سازی برای ایام نوروز

قبادی گفت: با اعمال مدیریت‌های لازم، ۸۰ درصد کالا‌ها دارای ثبات کلی در کشور بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای صمت، دادگستری و کا برگزار شد اظهار کرد: پس […]

javankhodro
شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۸

قبادی گفت: با اعمال مدیریت‌های لازم، ۸۰ درصد کالا‌ها دارای ثبات کلی در کشور بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای صمت، دادگستری و کا برگزار شد اظهار کرد: پس از افزایش قیمت بنزین با اعمال مدیریت‌های لازم، ۸۰ درصد کالا‌ها دارای ثبات کلی در کشور بوده است.

او ادامه داد: در سال ۹۷، ۳۵ جلسه در این ستاد برگزار شد که ۶۷۱ مصوبه به همراه داشت و در سال ۹۸ تعداد جلسات برگزار شده تاکنون ۳۴ جلسه و با ۵۰۰ مصوبه است که بالای ۸۰ درصد مصوبات اجرایی هم شده اند.

قبادی با اشاره به  ۲۱میلیون تن کالای اساسی که با ارز ۴۲۰۰ وارد کشور شده است بیان کرد: در ۷ ماهه امسال ۱۴ میلیون تن مواد ذخیره شده است و ۱۰ میلیون تن ذخایر کالا تا قبل از شروع طرح افزایش قیمت بنزین بوده است.

 معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت تصریح کرد: توزیع شیر مدارس از امروز آغاز شده است، در زمینه گوشت و مرغ هم بهترین وضعیت را داریم. بالغ بر ۲۰ هزار تن کالا در ایام محرم و اربعین و  ۲۲۵ هزار تن کالای اساسی برای ماه رمضان عرضه شد. برای ایام نوروز سال گذشته ۶۰ هزارتن ذخیره داشتیم و ذخیره سازی برای امسال هم آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی