پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلودگی هوا

افزایش آلودگی هوای پایتخت نسبت به ساعات اولیه روز

طبق اطلاعات به ثبت رسیده، هوای پایتخت نسبت به ساعات اولیه امروز آلوده تر شده و در شرایط ناسالم قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، متوسط شاخص ذرات معلق با قطر کمتر از ۵/۲ میکرون در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۸

طبق اطلاعات به ثبت رسیده، هوای پایتخت نسبت به ساعات اولیه امروز آلوده تر شده و در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، متوسط شاخص ذرات معلق با قطر کمتر از ۵/۲ میکرون در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز ‌شنبه دوم آذرماه، عدد ۱۱۱ بوده و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته و بالاترین شاخص آلودگی با عدد ۱۵۱ مربوط به ایستگاه پارک شکوفه منطقه ۱۴ بوده است.

همچنین با توجه به این گزارش و مطابق اطلاعیه شماره ۲ سازمان هواشناسی در روز جمعه اول آذرماه مبنی بر پایداری وسکون نسبی هوا طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه این هفته، احتمال افزایش غلظت آلودگی و کاهش کیفیت هوا در تهران وجود خواهد داشت.

بر اساس اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای تهران توصیه شده است، کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت بدنی طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند. همچنین شهروندان در هنگام سوخت گیری در جایگاه‌ها دقت لازم را داشته و از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها جلوگیری به عمل آورند.

در این اطلاعیه آمده است هرگونه فعالیت مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن، تردد با وسایل نقلیه دودزا که منجر به افزایش آلودگی هوا خواهد شد، خودداری شود.

همچنین درخواست شده است شهروندان حتی المقدور از وسایط نقلیه عمومی و هم پیمایی در ترددهای خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

هوا تهران دوباره در وضعیت ناسالم قرار گرفت

تهرانی ها دوباره میزبان هوا ناسالم هستند/ بازگشت دوباره آلودگی هوا به پایتخت

شاخص کیفیت تهران همچنان از ناسالم بودن هوا تهران حکایت دارد

ریه های تهرانی ها همچنان میزبان هوا آلوده/ مراجعه 2160 بیمار قلبی-تنفسی به مراکز اورژانس

وضعیت ترافیک تهران بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده/ وضعیت هوای پایتخت برای شهروندان ملموس است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی