پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس سربازان طی 2 هفته آینده توزیع می شود

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: طی 2 هفته آینده کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس سربازان توزیع خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص زمان ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان بیان کرد: کارهای اجرایی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۸

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: طی 2 هفته آینده کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس سربازان توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص زمان ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان بیان کرد: کارهای اجرایی برای این کارت‌ها در حال تکمیل است که بزودی نهایی خواهد شد.

وی در این راستا تشریح کرد: تا قبل از پایان آذر و به عبارتی طی دو هفته دیگر کارت بلیت‌های رایگان در اختیار سربازان قرار می‌گیرد و این افراد می‌توانند به مدت یک سال از این کارت‌ها بهره‌مند شوند.

نظری همچنین افزود: این کارت‌ها 300 هزار تومان اعتبار داشته و 80 درصد مبلغ آن از سوی مدیریت شهری تامین خواهد شد و مابقی آن را نیز نیروهای مسلح پرداخت می‌کند.

این عضو شورای شهر تهران اشاره کرد: در فاز نخست ارائه کارت‌های بلیت الکترونیک بیش از 2 هزار سرباز از بهره‌مند خواهند شد که فعلا سقف هر کارت 300 هزار تومان در نظر گرفته شده و ممکن است پس از اتمام اعتبار امکان شارژ مجدد نیز برای کارت‌ها در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به دانشجویان از برنامه‌های بعدی است که مورد توجه شورای شهر قرار دارد و آن را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

افزوده شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تهران طی هفته آینده

بهره برداری از پایانه شهید چراغی

رشد مسافر تاکسی پایتخت

از سال ۹۰ اتوبوسی از سوی دولت به تهران داده نشده است

حمل و نقل عمومی با مشکلات و نابسامانی مواجه است

ساعت سرویس دهی در خط 6 مترو تغییر کرد

آماده باش صد در صدی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی