پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما s7

ایساکو ابزارهای دقیق را داخلی سازی کرد/ کاهش محدودیت در ارائه خدمات

شرکت ایساکو در راستا ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان، بخش قابل توجهی از ابزار ها و تجهیزات مورد نیاز تخصصی در عیب یابی خودرو را داخلی سازی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو از جمله نیازهای مهم در بخش خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی، استفاده از ابزارهای دقیق و تخصصی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ آذر ۱۳۹۸

شرکت ایساکو در راستا ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان، بخش قابل توجهی از ابزار ها و تجهیزات مورد نیاز تخصصی در عیب یابی خودرو را داخلی سازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

از جمله نیازهای مهم در بخش خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی، استفاده از ابزارهای دقیق و تخصصی و دانش فنی در عیب یابی محصولات است.

بخشی از ابزارهای دقیق و تخصصی که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد، دارای تکنولوژی های خاص هستند و بخش دیگر تکنولوژی خاصی ندارند اما به دلیل قیمت ارزان معمولا داخلی سازی نمی شوند.

اما با آغاز تحریم های ظالمانه آمریکا و عدم همکاری شرکای خارجی با خودروسازان داخلی، یکی از مشکلات به وجود آمده در بخش خدمات پس از فروش کمبود ابزارهای تخصصی است. ابزارهایی که در کیفیت ارائه خدمات به مشتریان تاثیر بسیاری دارد.

ایساکو به عنوان بزرگ ترین شرکت ایرانی در بخش خدمات پس از فروش، در این بخش گام های بزرگی برداشته است تا به جای تامین این ابزارها از خارج از کشور و خروج ارز، توانمندی های داخلی این شرکت گره از کار باز کند.

عبدالرضا امیدی معاون مهندسی و کیفیت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این خصوص گفت: مشکلاتی که در اثر تحریم ها در بخش خدمات پس از فروش به وجود امده، نباید باعث نارضایتی مشتریان شود و به همین دلیل با توجه به تعهد شرکت ایساکو به مشتریان و به خصوص محصولاتی که دارای گیربکس اتوماتیک هستند، اقدام به داخلی سازی ابزارهای خاص و دقیق در خدمات به این خودروها کردیم.

وجود ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای خودروهای به روز ایران خودرو در مراکز ایساکو

وی افزود: به این ترتیب امکان ارائه خدمات به محصولاتی چون هایما، دانگ فنگ، سوزوکی و پژو 2008 در همه مراکز خدمات ایساکو امکان پذیر است. در حالی که قبلا خدمات این خودروها در بخش های گیربکس و چند قسمت دیگر تنها در نمایندگی های خاص امکان پذیر بود.

این مفام مسئول ادامه داد: توانستیم با داخلی سازی این ابزارها تا 12.7 میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی داشته باشیم و در حدود 6 ماه این ابزارها طراحی، تولید و تست شده اند.

امیدی تصریح کرد: در مراحل تست این ابزارها به نمایندگی های ایساکو ارائه شد تا تست های میدانی نیز روی آنها انجام شود و از نمایندگان خواستیم از ابزارها استفاده کنند تا کیفیت تولید و ساخت انها را در تست های عملکردی هم مورد بررسی قرار دهیم.

وی در پایان اشاره کرد: امروز توان ساخت داخل ابزارهای مخصوص در ایساکو آنقدر بالاست که می توانیم این ابزارها را صادر کنیم و در صورت نیاز جوینت ونچرها نیز توان ارائه این ابزارها را داریم.

به همین مناسبت در شرکت ایساکو، حسن نرگسی رئیس اداره مهندسی ابزار و تجهیزات ایساکو در خصوص توان داخلی سازی گفت: در بخش طراحی و ساخت باید بگویم که مراحل کار طبق استانداردهای مهندسی طی شده است و به همین دلیل در نهایت حاصل کار کیفیت مناسبی دارد.

وی افزود: در بعضی از ابزارهایی که در ایساکو داخلی سازی شده است، حتی ما اصلاحاتی در هندسه و عملکرد آنها ایجاد کردیم که در نهایت بهره وری ابزار، ارگونومی، هزینه ساخت و دقت را نسبت به نمونه خارجی بالا برده است.

انتهای پیام/

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفت

برگزاری بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور

شرکت ایساکو آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

اعزام گروه های امدادی ایساکو به محل وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برای پنجمین سال متوالی توسط ایساکو

ارائه 8 هزار و 300 خدمت توسط ایساکو در ایام اربعین

 

برچسب‌ها : آزمون سنجش مهارت ایساکوآزمون پرسنل ایساکوآماده باش ایساکوآمار تولید روزانه گروه صنعتی ایران خودروآموزش فنی ایساکوآموزش فنی ایساکو در سنگالاتو کلیک ایساکواتوکلیک ایساکواتوکیلنیک ایساکوارائه خدمات ایساکوارتقا سطح کیفی خدمات ایساکوافزایش رضایت مشتریان از ایساکواقدامات گروه صنعتی ایران خودروامدادپلاس ایساکوامکانات نرم افزار ایساکواهداف گروه صنعتی ایران خودرواپلیکشین ایساکواپلیکیشن ایساکواپلیکیشن ایساکو برای آیفوناپلیکیشن سرویس در محل ایساکوایران خودروایساکوایساکو در بین صد شرکت برترتعهدات معوق گروه صنعتی ایران خودروخدمات ایساکوخدمات ایساکو برای اربعین 98خدمات ایساکو در روز جمعهداخلی سازی ابزارآلات مورد نیاز توسط ایساکوداخلی سازی قطعات توسط ایساکورضایت مشتریان از خدمات ایساکوسرعت خدمات ایساکوشبکه خدمات ایساکوشرکت خدمات پس از فروش ایران خودروشرکت خدمات پس از فروش ایساکوصادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرومبارزه با فساد در گروه صنعتی ایران خودرومدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرومعاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودروگروه صنعتی ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی