پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیمان کارگر_مدیرعامل رنو پارس

در رونمایی ساندرو،‌ رنو پارس خودروسازان ایرانی را تهدید کرد

مدیرعامل شرکت رنو پارس به عنوان نماینده رنو خاورمیانه با اعلام درخواست های خود خودروسازان ایرانی را تهدید کرد که اگر به این خواسته ها عمل نکنند خط تولید را بدست خواهد گرفت. پیمان کارگر، مدیرعامل شرکت رنو پارس به عنوان نماینده خاورمیانه در نشست خبری ویژه معرفی خودرو رنو ساندرو از آینده مشارکت با […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت رنو پارس به عنوان نماینده رنو خاورمیانه با اعلام درخواست های خود خودروسازان ایرانی را تهدید کرد که اگر به این خواسته ها عمل نکنند خط تولید را بدست خواهد گرفت.

پیمان کارگر، مدیرعامل شرکت رنو پارس به عنوان نماینده خاورمیانه در نشست خبری ویژه معرفی خودرو رنو ساندرو از آینده مشارکت با خودروسازان ایرانی در آینده سخن گفت. این مدیر کارکشته ایرانی – فرانسوی،ضمن ارائه توضیحاتی در مورد آینده فعالیت های رنو در ایران شامل تولید داخل کپچر و کلیو، عرضه تندر 90 فیس لیفت، تولید داخل داستر و عرضه ساندرو کراس در آینده از عدم رضایت مجموعه رنو از نحوه خدمات دهی به خودروهای L90 در ایران خبر داد.

به گفته وی، رنو پارس برنامه هایی برای سامان دهی به شرایط خدمات پس از فروش و ایجاد یک مرکز مهندسی و طراحی ویژه رنو در ایران دارد و همچنین با هدف داخلی سازی و افزایش تیراژ تولید موتورهای K4M برنامه هایی برای سرمایه گذاری یا حتی خرید خط تولید مخصوص این موتورها در مگا موتور را دارد.

به گفته پیمان کارگر،برای شرکت مگا موتور از امروز مهلت سه ماهه در نظر گرفته شده است تا در صورت عدم توانایی برای افزایش تیراژ موتورهای L90، شرایط فروش این خط تولید را به رنو پارس اعلام کند.

رنو پارس همچنین در اقدام دیگری قصد دارد تا برای اجرای برنامه های آینده خود،خط تولیدی اختصاصی را در ایران تدارک ببیند. جزییات این طرح به طور دقیق مشخص نیست اما بازه وسیعی از خریداری شرکت پارس خودرو تا همکاری در برخی سایت های تولیدی ایران خودرو را شامل می شود. بدین ترتیب رنو در حال تبدیل شدن به تهدیدی جدی برای خودروسازان ایرانی است که تاکنون نتوانسته اند رضایت مشتریان را به نحو مطلوب تامین کنند.

قیمت رنو ساندرو اعلام شد.

واردکنندگان با کمپین نخریدن خودرو ارتباطی ندارند

نیسان ، وانت‌های مرسدس و رنو را می سازد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی