رضايت مشتريان از نحوه خدمت رسانی مورد ارزيابی قرار گرفت

مديرعامل ايران خودرو در بازديد سرزده از تعميرگاه مركزي شماره 1 اين شركت، بر افزايش كيفيت خدمت‌رساني به مشتريان و ارتقاي سطح رضايت‌مندي آنان تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقيمي در اين بازديد در گفت و گوي مستقيم و تماس تلفني با چند نفر از مشتريان، وضعيت خدمت رساني را بررسي و ميزان رضايت از خدمات تعميرگاه را مورد ارزيابي قرار داد.

وي در بازديد از مركز صافكاري و نقاشي تخصصي تعميرگاه مركزي و همچنين مركز خدمت دهي به دارندگان خودروهاي گيربكس اتوماتيك ايران خودرو ضمن ويژه خواندن امكانات ايجاد شده در اين تعميرگاه، خواستار ارايه طرح‌هاي زودبازده براي بهره برداري بيشتر از ظرفيت هاي موجود در اين تعميرگاه شد.

مقيمي همچنين بر افزايش بهره وري در تعميرگاه مركزي و ارايه طرح براي توسعه تعميرگاه و افزايش سطح كيفيت خدمات به مشتريان تاكيد كرد.

گزارش خودرو

بابك سلاجقه مديرعامل شركت بازرگاني و خدمات همگام خودرو نيز در اين بازديد توضيحاتي درباره خدمات تعميرگاه مركزي شماره يك به مديرعامل ايران خودرو ارايه كرد.

وي گفت: اين تعميرگاه با ارايه خدمات تخصصي رنگ و بدنه با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن از جمله کوره‌های رنگ پیشرفته، خشک‌کن موضعی IR، میکسر تمام اتوماتیک، اتاق ترکیب و ساخت رنگ مطابق با استانداردهای روز اروپا و همچنین بهره‌مندی از رنگ‌های بسیار باکیفیت‌، سعی دارد ضمن تضمین کیفیت نهایی کار، زیبایی را به خودروی مشتریان بازگرداند.

سلاجقه با بيان اين كه كاركنان شاغل در بخش رنگ و بدنه داراي مدرك آموزشي و تاييديه از شركت معتبر اروپايي هستند گفت: خدمت رساني به دارندگان محصولات ايران خودرو با گيربكس اتوماتيك نيز بخش ديگري از خدمات تخصصي تعميرگاه مركزي شماره يك است.

انتهای پیام/

ایساکو ابزارهای دقیق را داخلی سازی کرد/ کاهش محدودیت در ارائه خدمات

بومي سازی 33 قطعه با فن‌ آورِی بالا در جهاد خودكفايی ایران خودرو

مشکل نقدینگی بزرگترین مشکل خودروسازان است

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه آذرماه اعلام شد

آمادگی ايران‌ خودرو برای توليد خودرو برقی و هیبریدی با فراهم شدن زير ساخت‌ های لازم

تعمیرگاه تخصصی بهنام سفرباتو داتیس MVM x22 آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!