پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آب و هوا

کیفیت هوای پایتخت طی فردا بهتر خواهد شد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و باران و وزش باد طی روزهای آینده سبب می شود تا آلودگی هوا کاهش یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی امروز همچنان در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت از جمله تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان، تبریز و ارومیه افزایش […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۸

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و باران و وزش باد طی روزهای آینده سبب می شود تا آلودگی هوا کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی امروز همچنان در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت از جمله تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان، تبریز و ارومیه افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب است.

از عصر امروز با ورود سامانه بارشی به کشور علاوه بر بهبود تدریجی کیفیت هوا در شمال‌ غرب، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال‌ غرب و غرب بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا علاوه بر شمال‌غرب و غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی از جمله زنجان، قزوین، البرز، تهران بارش برف و باران و وزش باد و در برخی مناطق کشور مانند ایلام، خوزستان و غرب خلیج فارس رگبار باران،‌ رعد و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از عصر فردا به‌تدریج از آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک،‌ قم و اصفهان کاسته شده و کیفیت هوا بهبود می‌یابد. جمعه بارش‌های پراکنده در برخی مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه هفته آینده اکثر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

افزایش آلودگی هوای پایتخت نسبت به ساعات اولیه روز

هوای تهران دوباره در وضعیت ناسالم قرار گرفت

فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی از زبان رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور

ادامه بارش ها تا اوایل هفته آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی