پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست گروه بهمن 3

حرکت گروه بهمن با تفکر بسیجی در توسعه و اشتغال قابل توجه و تقدیر است

جانشین سپاه محمد رسول الله استان تهران گفت: حرکت گروه بهمن با تفکر بسیجی در توسعه و اشتغال قابل توجه و تقدیر است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار کریمی جانشین سپاه محمد رسول الله استان تهران در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و شهدای گروه بهمن با اشاره به رشادت های بسیجیان در ایام […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۷ آذر ۱۳۹۸

جانشین سپاه محمد رسول الله استان تهران گفت: حرکت گروه بهمن با تفکر بسیجی در توسعه و اشتغال قابل توجه و تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار کریمی جانشین سپاه محمد رسول الله استان تهران در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و شهدای گروه بهمن با اشاره به رشادت های بسیجیان در ایام دفاع مقدس و تمامی مراحل انقلاب گفت: امروز در مرز 40 سالگی بسیج، تفکر بسیجی می بایست در صنعت شکل بگیرد و راه رهایی از وابستگی صنعت، حرکت با نگاه و تفکر بسیجی است.

وی با ذکر خاطراتی از دوران 8 سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا و آرزوی سلامتی برای جانبازان بیان کرد: این نبرد تحمیلی بزرگترین امتحان خودباوری و تکیه بر ایمان و توان جوانان کشور بود و ما همیشه در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کنیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

نشست گروه بهمن 2

سردار کریمی خطاب به مسئولان اقتصادی گفت: مسئولان اقتصادی باید به رویکرد اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای بر آن دارند، توجه کنند و یکبار این نسخه اقتصاد مقاومتی را امتحان کنند. گروه بهمن نمونه خوبی از توجه به داخلی سازی و توسعه است که حتی در زمان خصوصی شدن با افزایش فعالیت و اشتغال و توسعه خطوط تولید تنها شرکت خودروساز بدون ضرر است. در صنعت خودروسازی باید داخلی سازی توام با فرهنگ و تفکر بسیجی، رکن اصلی آن باشد.

وی در آخر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گروه بهمن و تجلیل از خانواده های شهدا گفت: حرکت گروه بهمن با تفکر بسیجی در توسعه و اشتغال قابل توجه و تقدیر است.

نشست گروه بهمن 1

گفتنی است در این مراسم که با حضور بسیجیان گروه بهمن و همچنین خانواده های شهدای این گروه برگزار شد، سرهنگ تیموری فرمانده بسیج کارخانجات نیز با سخنانی ضمن تقدیر از روند رو به رشد گروه بهمن و با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی فرهنگی است که باید در عمل و فرآیندها به کار رود و ظهور داشته باشد، تصریح کرد: ما باید از وابستگی صنعتی خارج از مرزها جدا شویم، مونتاژ کاری ها را محدود کنیم و صنعتگران و مبتکران و فعالان در حوزه تولید را مورد حمایت همه جانبه قرار دهیم.

نشست گروه بهمن 4

وی افزود: با تفکر و نگاه بسیجی و انقلابی می‌توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع کنیم، موضوعی که صرفا با نگاه مادی امکان پذیر نیست.

سرهنگ صفری فرمانده ناحیه میثم تمار نیز در این مراسم از فعالیت های بسیج گروه بهمن بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

فروش نقدی خودروهای تجاری سیبا موتور

شرایط فروش اعتباری وانت کارا اعلام شد

فروش نقدی و اقساطی مزدا 3 تیپ 4 (دی 96)

شرایط فروش اعتباری وانت کارا اعلام شد

گروه بهمن یکی از نمونه های موفق خودروسازان خصوصی در کشور است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی