پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

مترو هشتگرد فاصله ای تا بهره برداری اولیه ندارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش قابل توجهی اقدامات لازم مترو هشتگرد انجام شده است و بزودی بهره برداری اولیه از این پروژه صورت می گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام کارهای سیویل مترو هشتگرد،‌ بیان کرد: علاوه بر این، کارهای مربوط […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش قابل توجهی اقدامات لازم مترو هشتگرد انجام شده است و بزودی بهره برداری اولیه از این پروژه صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام کارهای سیویل مترو هشتگرد،‌ بیان کرد: علاوه بر این، کارهای مربوط به برق‌دار کردن این پروژه نیز به اتمام رسیده است.

وی با توضیح اینکه در انتظار انجام هماهنگی‌ها برای بهره‌برداری اولیه از مترو هشتگرد هستیم، اشاره کرد: تا قبل از اتمام کارهای برقی،‌انجام تست گرم مترو هشتگرد میسر نبود که به زودی این تست را با هماهنگی بهره‌بردار انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول در این راستا ادامه داد: با احداث این خط مترو، به طول 26 کیلومتر ودارا بودن بزرگترین ایستگاه حومه ای مترو در افق طرح روزانه بیش از 250 هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج-قزوین نیز می‌انجامد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

بهره برداری از 6 ایستگاه خط 6 مترو تهران در نیمه نخست سال جاری

کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس سربازان طی 2 هفته آینده توزیع می شود

ساعت سرویس دهی در خط 6 مترو تغییر کرد

لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی

ساعت کاری مترو تغییر کرد

ایستگاه مترو مولوی آذرماه بهره برداری می شود

لزوم اجرای مصوبه کاهش 50 درصدی نرخ بلیت وسایل حمل و نقل عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی