پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توقیف خودروی پلاک مخدوشی

مجازات کیفری برای کسانی که پلاک خودرو خود را می پوشانند

جانشین پلیس راهور پایتخت گفت: کسانی که پلاک خودروشان را به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک یا محدوده کاهش آلودگی هوا بپوشانند، متحمل جریمه 60 هزار تومانی خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت با توضیح این موضوع که پلیس با قاطعیت با افرادی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

جانشین پلیس راهور پایتخت گفت: کسانی که پلاک خودروشان را به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک یا محدوده کاهش آلودگی هوا بپوشانند، متحمل جریمه 60 هزار تومانی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت با توضیح این موضوع که پلیس با قاطعیت با افرادی که سعی دارند با پوشش و یا مخدوش کردن پلاک خودرو وارد محدوده طرح بشوند برخورد قانونی خواهد کرد، گفت: برخی افراد با ترفندهای خاص سعی دارند با تغییر ارقام و یا پوشش پلاک وارد محدوده طرح ترافیک شوند و به گمان خود قانون را دور بزنند.

این مقام مسئول در پلیس راهور اشاره کرد: کسانی که پلاک خودروشان را به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک یا محدوده کاهش آلودگی هوا بپوشانند، متحمل جریمه 60 هزار تومانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه افرادی که پلاک انتظامی خودروشان را مخدوش و یا ارقام پلاک وسیله نقلیه شان را تغییر دهند، متحمل مجازات کیفری خواهند شد، گفت: برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی، مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه، برای متخلف از 6 ماه تا یک سال حبس در پی دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

پلاک خودرو خود را نپوشانید

آشنایی با جزییات دوربین های کنترل ترافیکی پایتخت

۶ هزار خودروی پلاک مخدوش در تهران توقیف شدند

جریمه 60 هزار تومانی برای پوشاندن پلاک خودرو و موتورسیکلت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی